خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس:

هلال فقر دور شهر سنندج را گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۷۹

اگر در ایجاد شهرک قروه به تجهیزات شهری، فضای سبز و غیره توجه نشود حتماً شاهد به وجود آمدن نایسری دیگر در استان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با بی توجهی مسئولان و افراد مرتبط اجازه دهیم شهرک قلعه قروه به یک نایسر جدید تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قادر مرزی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان افزود: اگر در ایجاد شهرک قروه به تجهیزات شهری، فضای سبز و غیره توجه نشود حتماً شاهد به وجود آمدن نایسری دیگر در استان خواهیم بود.

وی با توجه به اینکه هلال فقر دور شهر سنندج را نیز گرفته است از مسئولین خواست توجه جدی به سنندج به عنوان مرکز استان داشته باشند زیرا این هلال فقر در آینده‌ای نزدیک منجر به ایجاد مشکلات عدیده ای خواهد شد.

قادر مرزی ادامه داد: برای کنترل ساخت و سازها در روستاهای اطراف شهر باید روستاها به مناطق منفصل شهری تبدیل و از استقلال اداری آنها جلوگیری شود.

وی افزود: اعطای استقلال اداری به روستاهای اطراف شهرها طرح بسیار اشتباهی بود که از مصوبات مجلس هفتم بود و در دولت دهم انجام شد.

قادر مرزی در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا خدمتگزار مردم باشند و با دادن آمار و ارقام غلط مانع رفع گره‌ها از سوی نمایندگان نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز