خبرگزاری کار ایران

" بدرودآنالوگ " در سومین جشنواره بین المللی دهوک رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۴۴

" بدرود آنالوگ " دومین فیلم بلند تولیدی حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی هیوا امین نژاد به بخش رقابتی سومین جشنواره بین المللی فیلم دهوک راه یافت.

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم بلند «بدرود آنالوگ» که محصول حوزه هنری استان کردستان است، در بخش رقابتی جشنواره بین الملی دهوک در اقلیم کردستان عراق راه یافت.

به گزارش ایلنا از سنندج، امین مرادی درباره موفقیت‌های چند سال اخیر فیلمسازان کردستانی و تولیدات حوزه هنری کردستان در دو جشنواره گذشته بین المللی فیلم دهوک اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: امسال نیز تولیدات حوزه هنری استان کردستان در این جشنواره حضور خوبی داشته‌اند و پیش از این دو فیلم کوتاه حوزه هنری کردستان «آخرین موسیقی شنیده نمی‌شود» به نویسندگی و کارگردانی هادی احمدی و «پروانه‌ها» به کارگردانی عدنان زندی موفق به حضور در بخش نهایی شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: جشنواره بین المللی فیلم دهوک از ۱ تا ۸ دسامبر ۲۰۱۴ در دهوک از استان‌های اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.

مرادی بیان کرد: فیلم بلند «بدرود آنالوگ» با موضوعی اجتماعی داستان مردی با نام سعید است که بدلیل علاقه فراوان به سینما دوربینی تصویربرداری را خریده و به ثبت رویدادهای جاری روستا می‌پردازد و هرهفته این رویدادها را درمسجد روستا برای اهالی پخش می‌کند.

او خاطرنشان کرد: پیشنهاد تهیه فیلمی از مشکلات روستا جهت ارائه به مسؤولان استانی از طرف دهیار روستا، سعید را درگیر مسائل مختلفی می‌کند.

رئیس حوزه هنری کردستان درباره توان و پتانسیل بالای هنرمندان کردستانی گفت: داستان این فیلم در روستای «بیاندره» از روستاهای شهرستان بانه تصویربرداری شده و اهالی این روستا درکنار عوامل بومی فیلم کارگردان این فیلم بلند ویدئو یی را یاری داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز