خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار کردستان با گروه سرمایه گذاری شرکت فولاد آناهیتا؛

مطالبات کارگران ذوب آهن کردستان پرداخت شد

کد خبر : ۲۰۷۹۹۶

مشکل تسویه حساب وپرداخت مطالبان کارگران و عوامل شرکت فولاد زاگرس با وساطت استانداری کاملاً برطرف شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

مشکل تسویه حساب و پرداخت مطالبان کارگران وعوامل شرکت فولاد زاگرس با وساطت استانداری کاملاً برطرف شده است وجای هیچ نگرانی نیست.

استاندار کردستان روز پنجشنبه، در دیدار با گروه سرمایه گذاری شرکت فولاد آناهیتا، افزود: بزرگترین مانع سرمایه گذاری در واحد تولیدی ذوب آهن کردستان رفع شده است.

وی با اشاره به سازه و تجهیزات موجود در این کارخانه افزود: سهامداران این شرکت همگی آمادگی فروش واحد تولیدی را دارند و با توجه به امکانات و تجهیزات و زیر ساخت های موجود، در بخش زیادی از زمان و انرژی سرمایه گذار این واحد تولیدی صرفه جویی می شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد با مذاکراتی که در آینده با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد داشت، مشکل تامین مواد اولیه و سنگ آهن مورد نیاز این واحد تولیدی را برطرف کند.

زاهدی همچنین به گروه سرمایه گذاری شرکت فولاد آناهیتا پیشنهاد داد در صورت توافق با سهامداران شرکت فولاد زاگرس برای خرید کارخانه ذوب آهن کردستان، با معدن ­ داران استان کردستان برای تامین مواد اولیه این واحد تولیدی مذاکره کنند.

در این دیدار گروه سرمایه گذاری فولاد آناهیتا ضمن اعلام آمادگی کامل برای خرید، تجهیز و راه اندازی واحد تولیدی ذوب آهن کردستان از استاندار کردستان درخواست کردند جهت خرید واحد تولیدی و رسیدن به توافق نهایی مساعدت ­ لازم را با گروه فولاد آناهیتا انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز