خبرگزاری کار ایران

به همت جمعی از خبرنگاران و فعالان فرهنگی کردستان؛

کمپین جمع‌آوری کمک به آوارگان اقلیم کردستان عراق راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۱۰

راه اندازی ۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم اقلیم کردستان عراق در سطح استان / سازمان جمعیت هلال احمر, شماره حساب «۴۹۷۸۶۴۴۴۴۸» را به این امر اختصاص داده است که خیرین و اقشار مختلف مردم می توانند در صورت تمایل کمک های نقدی خود را به دست آوارگان عراقی برساند.

به همت جمعی از خبرنگاران و فعالان فرهنگی و با همکاری استانداری کردستان, اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان جمعیت هلال احمراستان کمپین جمع‌آوری کمک برای آوارگان اقلیم کردستان عراق در کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج, مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: در پی درخواست‌های مکرر خبرنگاران و فعالان فرهنگی استان مبنی بر کمک به آوارگان عراقی, کمپینی پس از اخذ مجوز تحت عنوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان کرد عراقی, صبح روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه جاری در سطح استان راه اندازی شد.

حسن خدابنده‌لو از اخذ مجوز برای راه اندازی ۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم اقلیم کردستان عراق در سطح استان خبر داد و گفت: خبرنگاران, هنرمندان, نویسندگان, سازمانهای مردم نهاد, مسئولان, خیرین و اقشار مختلف مردم می توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق این پایگاه ها به منظور تسکین آلام و رنج های مردم عراق تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه این کمپین به مدت سه روز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می کند, یادآور شد: در صورت نیاز و استقبال مردم این بازه زمانی تمدید خواهد شد.

وی افزود: همچنین سازمان جمعیت هلال احمر, شماره حساب «۴۹۷۸۶۴۴۴۴۸» را به این امر اختصاص داده است که خیرین و اقشار مختلف مردم می توانند در صورت تمایل کمک های نقدی خود را به دست آوارگان عراقی برساند.

خدابنده‌لو در ادامه از راه اندازی یک پایگاه با نام اصحاب رسانه در میدان آزادی سنندج جهت جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم آواره اقلیم کردستان عراق خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اقدام ارزشمند اصحاب رسانه در روز خبرنگار را مبنی بر اهدای قلم خود به مردم جنگ زده عراق، سوریه و غزه بسیار ارزشمند دانست و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین ملت و دولت هستند که با ایجاد وحدت و همدلی در جامعه می توانند نقش ارزنده ای ایفا کنند.

خدابنده لو در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: رسالت جمعیت هلال احمر کمک به نیازمندان با هر دین و مذهبی است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز