خبرگزاری کار ایران

مدیر پیگیری امور پروژه‌های عمرانی دفتر مقام معظم رهبری:

پردیس سینما بهمن سنندج خستگی فعالیت روزانه را از من گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۹۰۰

قطعاً پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرفی الگوهای برتر کشوری می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای بازدید مدیران پروژه های ملی مطرح و معرفی شود.

مدیر پیگیری امور پروژه‌های عمرانی دفتر مقام معظم رهبری گفت: بازدید از پردیس سینما بهمن سنندج خستگی فعالیت روزانه را از من گرفت و احساس شادمانی کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج, محمدرضا شمعی به همراه معاون برنامه ریزی استاندار کردستان از سینما بهمن سنندج بازید و از نزدیک در جریان امکانات و ظرفیت‌های این مکان فرهنگی در استان قرار گرفت.

وی در این بازدید, پردیس سینمایی بهمن سنندج را الگویی مناسب برای کار و مدیریت جهادی در کشور عنوان کرد و گفت: بسیار خوشحالم که این پروژه بسیار زیبا و در خور شأن و جایگاه مردم هنر دوست و فرهنگی کردستان در مرکز استان با عزم و مدیریت جهادی به سرانجام رسیده و امروز به عنوان نماد و الگویی از کار با برنامه و مدیریت را در پروژه های عمرانی شاهدیم.

شمعی با اشاره به ضرورت توجه به ارتقای شاخص های فرهنگی در استان کردستان بعد از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان افزود: قطعاً پردیس سینمایی بهمن سنندج, در معرفی الگوهای برتر کشوری می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای بازدید مدیران پروژه های ملی مطرح و معرفی شود.

مدیر پیگیری امور پروژه های عمرانی دفتر مقام معظم رهبری با ارزشمند توصیف کردن کار صورت گرفته افزود: این پروژه توانسته است بخشی وسیعی از نیازهای فرهنگی شهرستان سنندج و استان کردستان را رفع کند و با متمرکز کردن فعالیت های فرهنگی و هنری زمینه های همگرایی بین هنرمندان را نیز فراهم کند.

وی با تقدیر از رئیس حوزه هنری کردستان و مدیران این استان برای حمایت از احداثو بهره برداری از این پروژه فرهنگی در سنندج خاطرنشان کرد: امیدوارم تجربه این مدیریت جهادی در دیگر پروژه های استان نیز لحاظ شود.

رئیس حوزه هنری کردستان نیز با تقدیر و تشکر ازمعاون برنامه ریزی استانداری کردستان در توجه به مقوله فرهنگ و هنراستان, ضمن ارائه گزارشی کامل از روند بازسازی این پردیس سینمایی گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج هم اکنون با سه سالن سینمایی مجهز به سیستم صوت دالبی و چند منظوره و سیستم پخش دیجیتال با امکانات روز و فضاهای جانبی شامل کلاس های آموزشی، گالری تخصصی، کافی شاپ، کافی نت مجهز به سیستم مکانیزه فروش بلیت با گنجایش ۷۶۰ صندلی به عنوان بزرگترین و مجهزترین پردیس سینمایی غرب کشور از سال ۹۱ فعالیت خود را مجدداً آغاز کرده‌است.

امین مرادی در پایان سخنانش یادآور شد: این پردیس هم اکنون به‌عنوان کانون اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری کردستان توانسته است خلاء موجود در این خصوص را تا حدود زیادی در استان مرتفع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز