خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگی، اجتماعی مراکز استانها:

پاسداشت ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۹۶

اعضای شورای شهر سنندج به عنوان سربازان نظام و نمایندگان مردم، آمادگی کامل خود را در تمامی زمینه‌ها اعلام می داریم و در راستای ترویج ایثار و شهادت، از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس فرهنگی، اجتماعی مراکز استانها اظهار داشت: پاسداشت و ترویج ارزش های ایثارگران دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سید انور رشیدی روز شنبه در دیدار اعضای شورای شهر با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج گفت: دوران دفاع مقدس اوج افتخار آفرینی ملت ایران است و در این راستا تبیین ارزش‌های این دوران یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرسنندج از هفت کمیسیون تشکیل شده که هر کمیسیون نیز دارای چند کمیته تخصصی است، از آمادگی کامل این شورا برای همکاری در زمینه های خبرداد.

رشیدی مهمترین هدف از این اقدام ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و نشان دادن آن به عنوان یک باور مهم و ارزشمدار در جامعه است.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر سنندج به عنوان سربازان نظام و نمایندگان مردم، آمادگی کامل خود را در تمامی زمینه‌ها اعلام می داریم و در راستای ترویج ایثار و شهادت، از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز