خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج خبر داد:

راه‌اندازی مجدد سینمای روباز پارک جنگلی آبیدر سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۰۳

اقدامات اساسی در جهت رفع نواقع روشنایی در پارک آبیدر صورت گرفته است. / تمامی میادین و پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو با بیش از ۲۵ هزار جعبه گل تزیین شده است.

ایلنا: مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری سنندج از راه اندازی مجدد سینمای روباز پارک جنگلی آبیدر سنندج در آستانه سال نو خبر داد.
آرش اسماعیل نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در دو سال اخیر آبیدر در اختیار شرکت عمران آبیدر بوده و این سینما هم در این مدت دچار مشکلات فنی شده بود بنابراین در آستانه سال نو اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد این سینما صورت گرفت.
وی تصریح کرد: قریب به ده میلیون تومان برای راه اندازی مجدد این سینما در خصوص تعویض لامپ تصویر و برخی تجهیزات دیگر هزینه شد.
اسماعیل نسب از رفت و روب کامل آبیدر و همچنین نورپرداری و نصب علام ترافیکی در محوطه پارک آبیدر خبر داد و افزود: اقدامات اساسی در جهت رفع نواقع روشنایی در پارک آبیدر صورت گرفته است.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج در ادامه سخنانش یادآور شد: تمامی میادین و پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو با بیش از ۲۵ هزار جعبه گل تزیین شده است.
وی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال‌جاری کار‌شناسان این سازمان از تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر بازدید نموده و نواقص موجود در این محل‌ها را جهت رفع به مناطق سه گانه شهرداری ابلاغ نموده است.
اسماعیل نسب واکاری و نهال کاری معابر، رفیوژ‌ها و بلوار‌ها، ایمن سازی سطح پارک‌ها، تعمیر و رنگ آمیزی مبلمان پارکی، راه اندازی زمین‌های بازی و شهربازی، رفع عیوب تاسیسات برق و مکانیکی، راه اندازی آبنما‌ها و فواره‌ها، رفع عیوب سیستم روشنایی پارک‌ها و میادین، نظافت پارک‌های سطح شهر، برنامه ریزی برای کمپ نوروزی، تهیه سبزه عید در گلخانه سازمان جهت هدیه به مهمانان نوروزی و بهسازی وساماندهی پارک جنگلی آبیدر را از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه سال نو عنوان کرد.
وی در پایان سخنانش خلطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات خود بتوانیم میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز