خبرگزاری کار ایران

خبرنگار ایلنا برگزیده جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۲۵

شیلان صلواتی خبرنگار خبرگزاری ایلنا در استان کردستان، برگزیده نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در بخش خبر شد.

ایلنا: شیلان صلواتی خبرنگار خبرگزاری ایلنا در استان کردستان، برگزیده نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در بخش خبر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی امروز سه شنبه(۲۰ اسفندماه) با حضور رئیس جشنواره و معاون اجتماعی ناجا " سرتیپ دوم پاسدار سعید منتظر المهدی "، مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و همچنین فعالان رسانه‌ای در سالن فجر ستاد فرماندهی تهران برگزار و طی آن نفرات برتر جشنواره مشخص شدند.
در بخش اصلی این دوره از جشنواره، بیش از یک هزار اثر در قالب خبر، مصاحبه و گزارش در دو بخش رسانه‎های مکتوب(روزنامه‎ها و گاه‌نامه‎ها) و مجازی(خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های اطلاع‎رسانی اینترنتی) به دبیرخانه جشنواره ارائه شد، که پس از داوری پنج نفر در بخش خبر، پنج نفر در بخش گزارش و دو نفر در بخش مصاحبه حائز رتبه های اول تا سوم و در بخش ویژه حوزه رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز چهار نفر و همچنین در بخش نشریات درون سازمانی ناجا سه نفر انتخاب شدند.
براساس این گزارش و با اکثریت آرای هیات داوران در بخش اصلی این دوره از جشنواره، رتبه سوم در بخش خبر به طور مشترک به شیلان صلواتی از " خبرگزاری ایلنا "، مینا بازگشا اقدم از " خبرگزاری ایرنا " و محمد علی علینژاد از " روزنامه خراسان " اختصاص یافت.
جواد ملکی از " روزنامه همشهری " و معصومه ملکی نیز از " روزنامه جام جم " رتبه دوم این جشنواره را در همین بخش از آن خود کردند؛ در این بخش خبر رتبه نخست اعلام نشد.
در بخش گزارش نیز، مهدیه تقوی راد از " روزنامه تهران امروز " و لیلا کهلانی از " روزنامه اصفهان زیبا " به طور مشترک حائز رتبه سوم؛ فاطمه آستانی از " روزنامه شهرآرا " و مهدی قربانی از " خبرگزاری تسنیم " نیز به طور مشترک حائز رتبه دوم و حسین فصیحی از " روزنامه جوان " موفق به کسب رتبه اول این جشنواره شد.
حمید حاجی پور از " روزنامه ایران " موفق به کسب رتبه دوم و مژگان انصاری از " خبرگزاری ایسنا " رتبه سوم این جشنواره در بخش مصاحبه را از آن خود کردند، این بخش نیز رتبه اول نداشت.
همچنین در بخش ویژه حوزه رسانه‌های دیداری و شنیداری این دوره از جشنواره نیز از زهرا علیمردانی " بخش خبر سراسری رادیو "، حمید حاجی نژاد از " برنامه ذره بین شبکه دو سیما "، سمانه طهماسبی از " بخش خبری شبکه جهانی جام جم " و علاقمند از " رادیو اقتصاد " تجلیل شد.
در بخش نشریات درون سازمانی ناجا نیز از آزاده رضایی عادل " پایگاه خبری نیروی انتظامی ایران "، اعظم شفاعتی " نشریه عقیل جامعه " و سید مرتضی اولاد علی از " پایگاه خبری نیروی انتظامی معاونت اجتماعی جزیره کیش " تقدیر شد.
گفتنی است در بخشی از لوح تقدیر اهدایی این جشنواره آمده است: رسانه ها بر اساس رسالت خویش با تهیه، تدوین و انتشار اخبار و اطلاعات نقشی اساسی در ایجاد قانون گرایی و نظم پذیری و ارتقای احساس امنیت روانی شهروندان بر عهده دارند و برگزاری جشنواره رسانه، نظم و امنین عمومی " از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران " ˈ تاکیدی بر وظیفه مشترک پلیس و رسانه ها در توسعه انضباط اجتماعی است.
این جشنواره با هدف بسط و گسترش تعامل هدف‎مندی نیروی انتظامی و رسانه‎های گروهی، تقویت بسترها و زمینه‎های رسانه‎ای نظم و امنیت عمومی همچنین تقویت سهم رسانه‎ها در پیشگیری اجتماعی برگزار شد.
ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادثو رخ داد‌ها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتظار اخبار اجتماعی، واکنش رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس با مردم از محورهای این همایش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز