خبرگزاری کار ایران

در نخستین نشست اعضای کمیته کارشناسی اشتغال و کارآفرینی کردستان عنوان شد:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ابزاری توانمند برای ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۶

بهره گیری از منابع موجود و مدیریت تسهیلات و اعتبارات بانکی در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، حمایت از مشاغل خانگی، خوشه بندی صنایع و هنرهای دستی، توسعه و تقویت بخش تعاون و بخش خصوصی از مهمترین تحولات مهم در حوزه اشتغال است.

ایلنا: در نخستین نشست اعضای کمیته کار‌شناسی اشتغال و کارآفرینی استان کردستان، ضمن تاکید بر حفظ مشاغل موجود، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان ابزاری توانمند برای ایجاد اشتغال پایدار بویژه در حوزه‌های مشاغل خانگی و هنرهای دستی یاد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، در این نشست که شامگاه دوشنبه با هدف شناسائی و هدایت فرصت‌های شغلی و با توجه به پتانسیل‌های موجود و فراهم ساختن زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی در استان برگزار شد، راهکارهای مختلف جهت شناسائی نقاط ضعف و قوت مشاغل خانگی و هنرهای دستی و نیز تقویت بخش خصوصی یررسی و مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.
اعضای کمیته کار‌شناسی اشتغال و کارآفرینی استان کردستان، بهره گیری از منابع موجود و مدیریت تسهیلات و اعتبارات بانکی را در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی بویژه گسترش اعتماد سازی بین بانک‌های عامل و متقاضیان و فراهم ساختن بستر مناسب برای تقویت و ایجاد انگیزه در این بخش‌ها را خواستار شدند.
همچنین اعضای این کمیته؛ حمایت از مشاغل خانگی، خوشه بندی صنایع و هنرهای دستی، توسعه و تقویت بخش تعاون و بخش خصوصی را از مهم‌ترین تحولات مهم در حوزه اشتغال بیان کرده و ایجاد شهرک‌ها و مجتمع‌های تولیدی را از جمله راهکارهای مؤثر در حمایت از صنعتگران بر شمردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز