خبرگزاری کار ایران

براثر مسمومیت؛

هنرمند جوان کردستانی دارفانی را وداع گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۶

زنده یاد شهاب میرانی یکی از با تجربه ترین و با اخلاق ترین هنرمندان در زمینه نورپردازی و صدابرداری بود.

ایلنا: شهاب میرانی هنرمند نور‌پرداز و صدابردار جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بر اثر مسمومیت صبح امروز جمعه در بیمارستان توحید سنندج دارفانی را وداع و عصر روز جمعه با حضور پرشور مسئولان حوزه فرهنگ و هنر استان، هنرمندان و اصحاب رسانه در بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، زنده یاد شهاب میرانی یکی از با تجربه ترین و با اخلاق‌ترین هنرمندان در زمینه نور‌پردازی و صدابرداری بود که در حدود ۱۰سال بطور منظم در مجتمع فجر سنندج و دیگر مجتمع‌های فرهنگی هنری سطح استان به امور صدا برداری مشغول بکار بود.

آخرین دستاورد هنری مرحوم میرانی در افتتاحیه و اختتامیه ششمین کنگره کشوری شعر و قطعه ادبی عاشورایی شهرستان قروه بود.

زنده یاد میرانی در کارنامه حرفه‌ای خود صد‌ها برنامه و اجرای کنسرت‌های موسیقی، اجراهای نمایش و همایش را در مجتمع‌های فرهنگی هنری سطح استان دارد.

نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان کردستان، ضایعه درگذشت جوان ناکام شهاب میرانی را به خانواده آن مرحوم، جامعه هنرمندان، اصحاب رسانه و همه دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از بارگاه خداوند متعال مسئلت داریم برای روح آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل عطا فرماید.

براین اساس به اطلاع دوستان و آشنایان می‌رساند مراسم ختم مردانه آن مرحوم روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴و۱۵دی ماه صبح‌ها ۹الی۱۲ بعد از ظهر‌ها ۱۴الی۱۶ در مسجد خالدبن ولید واقع در شهرک سعدی و مجلس ختم زنانه نیز در روزهای یاد شده در منزل پدر آن مرحوم واقع در شهرک سعدی، خیابان باباطاهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز