خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبرداد:

پوشش صد درصدی بیمه تکمیلی کارکنان ایثارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۹

در راستای بهبود وضعیت درمانی و رفاهی کارکنان ایثارگر و همچنین ارتقاء جایگاه اداری آنان، از هیچ کوششی نباید فرو گذار کرد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، بر برقراری بیمه صد درصد تکمیلی ایثارگران اداره کل، طبق ضوابط و مقررات بیمه درمانی ایثارگران خبر داد و گفت: در راستای بهبود وضعیت درمانی و رفاهی کارکنان ایثارگر و همچنین ارتقاء جایگاه اداری آنان، از هیچ کوششی نباید فرو گذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، مصطفی باغبانیان در نشست اعضای شورای مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تکریم ایثارگران، بر حفظ حرمت و تکریم ایثارگران به عنوان اولویت نخست این تشکیلات در دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

وی، بهره گیری از توان و تجارب ایثارگران در تصمیم گیری‌های اداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: حاکمیت و دولت نگاه ویژه‌ای به قشر ایثارگر و تکریم آنان در جامعه دارند.

باغبانیان در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل شورای هماهنگی نمایندگان ایثارگر ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان و همچنین شورای حراست‌های این ادارات، بستر مناسبی را برای ترویج بیش از پیش ارزش‌ها و باورهای دینی و ایثارگری در خدمت رسانی به مردم فراهم می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز