خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

تعامل شورای شهر با شهرداری سبب پیشرفت و توسعه شهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۳

شخص فرماندار، مجموعه فرمانداری و استانداری نیز باید در کنار شورای اسلامی شهر سنندج با تمام وجود از شهردار سنندج حمایت کنند.

ایلنا: استاندار کردستان گفت: تعامل، همراهی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با شهردار و مجموعه شهرداری در توسعه و آبادانی شهر بسیار حایز اهمیت و موثر است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، علیرضا شهبازی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر سنندج افزود: اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در جهت حفظ حرمت رای شهروندان، پاسخ به اعتماد مردم و احترام به رای خود در انتخاب شهردار جدید باید با ‌‌نهایت همفکری و تعامل و پشتیبانی از شهردار برنامه‌های شهری را مدیریت کنند.
وی ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برای انتخاب مهندس کامیاب شادمان که از نیروهای متخصص و متعهد و جزء خانواده‌های مورد احترام شهر سنندج است به عنوان شهردار این شهر تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با تمام توان و تعهد و تخصص خود ضمن حمایت کامل و جامع از شهردار منتخب خودشان برای جلب رضایت شهروندان همت کنند.
شهبازی با اشاره به اینکه برای موفقیت مدیریت شهری، شهردار سنندج نیز باید خود را یکی از اعضای شورای شهر بدانند، چرا که با رای غیر مستقیم شهروندان سنندجی به اینجایگاه رسیده است افزود: بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از فکر جامعه فرهیخته و دانشگاهی باید در کنار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با ایده‌های جدید در رفع مشکلات شهر سنندج مورد توجه قرار بگیرد.
وی حمایت‌های مالی دولت از شهرداری سنندج و اجرای طرح‌های عمرانی را در سه سال اخیر نسبت به طول تاریخ شهرداری سنندج بی‌سابقه خواند و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم در بخش عمران شهری به شهرهای استان به ویژه شهرداری سنندج کمک قابل توجه‌ای داشته باشیم.
استاندار کردستان تلاش برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمران شهری را بسیار ضروری خواند و با تاکید بر آن یادآور شد: برای توسعه و آبادانی سنندج همیشه حتی بعد از رفتن از استان تلاش خواهم کرد و به نماینده گی از مردم این شهر در تهران پیگیری امور آن‌ها خواهم بود.
وی یکی از عوامل اصلی رضایت شهروندان سنندجی را در سه سال اخیر از نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت دولت از شهرداری سنندج و تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش این نهاد مردمی و انجام کارهای عمرانی در این شهر بیان کرد.
شهبازی رضایت شهروندان مرکز هر استانی را از شهرداری آن شهر عاملی مهم در رضایت جامعه از فرماندار و استاندار آن استان اعلام و خاطرنشان کرد: شخص فرماندار و مجموعه فرمانداری و استانداری نیز باید در کنار شورای اسلامی شهر سنندج با تمام وجود از شهردار سنندج حمایت کنند.
وی در پایان سخنانش داشتن دید باز و تغییر نگاه به برخی مسایل را از سوی شورای اسلامی و شهرداری سنندج بسیار حایز اهمیت خواند و گفت: برای خدمت به مردم باید همه سلایق شخصی حذف شود و محور همه برنامه‌ها تنها خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز