خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کردستان:

سارق سابقه‌دار در کامیاران به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۲

از متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه سلاح کمری، مقادیر قابل توجهی مهمات و سلاح‌های سرد کشف و ضبط شد. / جرائم خشن در کردستان جزء استان‌های آخر کشور است.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مرد ۴۰ ساله‌ای که در شهرستان بیجار اقدام به سرقت کرده بود، عصر روز یکشنبه با تلاش نیروهای انتظامی استان، به هلاکت رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سردار محسن حسن خانی صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: در پی گزارشات مبنی سرقت احشام طی چند ماه گذشته در شهرستان بیجار، مأموران نیروی انتظامی روز گذشته متهم را که دارای سوابق متعدد خشونت بود، در شهرستان کامیاران شناسایی و در محاصره خود گرفتند.
وی تصریح کرد: نیروهای خدوم انتظامی استان با کمک بستگان درجه یک وی تلاش کردند قبل از هر اقدامی، متهم خود را تسلیم نماید اما وی با شلیک چندین گلوله به سوی مأموران، قصد فرار از منزل را داشت.
سردار حسن خانی افزود: در این زمان مأموران انتظامی نیز بعد از تلاش فراوان به دفاع پرداختند و پس از حدود سه ساعت درگیری وی را به هلاکت رساندند.
فرمانده نیروی انتظامی کردستان یادآور شد: از متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه سلاح کمری، مقادیر قابل توجهی مهمات و سلاح‌های سرد کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابق متعدد جرایمی از جمله فرار از زندان، سرقت به عنف و سرقت مسلحانه در کردستان و استان‌های هم‌جوار است.
سردار حسن خانی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در سال جاری سرقت مسلحانه در استان نداشته‌ایم، گفت: جرائم خشن در کردستان جزء استان‌های آخر کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی استان در راستای مقابله با جرایم خشن و تلاش جهت حفظ امنیت و آرامش در جامعه، افراد شرور را شناسایی و با آن‌ها به شدت برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز