خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نمازی در دیدار با کارکنان بهزیستی کاشان:

خدمت در بهزیستی از نظر روحی و رفتاری سخت و پرمشقت است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۵۰۴

آیت الله نمازی گفت: به جهت تماسی که پرسنل بهزیستی با افرادی که مشکل روحی و جسمی دارند کار پرمشقت و دشواری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات طاقت فرسای پرسنل بهزیستی به جهت نوع کاری که با آن درگیر هستند، گفت: کارکردن در بهزیستی از نظر روحی و رفتاری همانند شغل پرستاری مشقت بار و رنج آور است.

وی صادقانه و خالصانه کارکردن در بهزیستی را دارای ثواب زیادی دانست و گفت: با توجه به اینکه بعد از واجبات هیچ عبادتی نزد خداوند محبوب‌تر از خدمت به خلق خدا نیست لذا نباید در مقابل این سختی ها ناسپاسی کنیم .

عضو خبرگان رهبری با ابراز تاسف از اینکه عده‌ای از اقشار مختلف جامعه دچار اعتیاد ، اختلافات خانوادگی و طلاق می‌شوند، یادآور شد: سازمان‌هایی مانند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی  و هلال احمر باید برای خدمت رسانی به نیازمندان وحدت رویه داشته باشند.

امام جمعه کاشان کاهش آمار جمعیت مسلمانان در جهان را یکی از سیاست‌های سازمان سیا و مستکبرین دانست و گفت : دشمنان اسلام از طریق جنگ در کشورهای عراق ، افغانستان ، یمن ، سوریه ، نیجریه و دیگر کشورهای اسلامی با راه انداختن جنگ وخونریزی ، اعتیاد جوانان به مواد مخدر، شیشه و تزریق آمپول‌های ناباروری تلاش می‌کنند تا نسل مسلمانان تکثیر نشود.

نمازی به شرایط حساس جهان اسلام اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه هزینههای سرسام آوری صرف معتادین در کشور می‌شود و دشمن از راه‌های مختلف برای تاثیر گزاری جامعه اسلامی و تخریب جوانان  تلاش می کند باید کاملا هوشیار باشیم.

خدمت در بهزیستی از نظر روحی و رفتاری سخت و پرمشقت است

در ابتدای این مراسم جهادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این  اداره، امور اجتماعی، پیشگیری و مددکاری را سه حوزه مهم فعالیت این اداره برشمرد و گفت: عمده تلاش خود را درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولان بکار گرفته ایم .

وی به وجود 5 کمپ  معتادین جهت پذیرش افراد خود معرف در این شهرستان و کمک 6 میلیون تومانی به افراد بی بضاعت در این کمپ ها در سال گذشته اشاره  کرد وگفت : اداره بهزیستی کاشان با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان کاشان بر کمپ های معتادین نظارت جدی دارد.

جهادی از اخذ موافقت اصولی کمپ معتادین بانوان در کاشان اشاره کرد و گفت : این کمپ در حال حاضر به صورت آزمایشی  فعالیت می کند .

وی از افزایش آسیب های اجتماعی در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: با توجه به مشکلاتی که افراد آسیب پذیر با آن روبرو هستند از مسئولان انتظارداریم که با تخصیص اعتبارات بیشتر اداره بهزیستی کاشان را در کمک رسانی به مددجویان یاری کنند.

وی از دریافت 910 نفر از کمک هزینه از طریق اداره بهزیستی در سطح شهرستان کاشان خبرداد و گفت : اداره بهزیستی این شهرستان ماهیانه 120 هزارتومان به افراد ضایع نخاعی پرداخت می کند.

 رئیس اداره بهزیستی کاشان به صدور مجوز برای ایجاد مهد کودک تا تاسیس آسایشگاه سالمندان در این شهرستان اشاره کرد وگفت: بزودی یک درمانگاه سالمندان با همکاری شهرداری و معاونت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بازار این شهر راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز