خبرگزاری کار ایران

معاونت شهردار کاشان خبر داد:

آغاز طرح ساماندهی پایانه مسافربری کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۸۹۸

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از آغاز طرح ساماندهی پایانه مسافربری شهرکاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمدمسعود چایچی در حاشیه آغاز طرح ساماندهی و منظم سازی پایانه مسافربری کاشان اظهار کرد: این طرح با هدف حفاظت فیزیکی پایانه، نظم‌بخشی به اتوبوس‌های مسافربری و پارکینگ خودروهای مراجعان از تاریخ اول مردادماه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مصوبه شورای شهر و هماهنگی شهرداری کاشان صورت گرفته، تصریح کرد: موضوعات مربوط به ساماندهی وضعیت محوطه داخلی پایانه از سال‌گذشته مطرح بوده و اکنون با همت مدیریت حراست شهرداری کاشان آقای پرورده و همکاری مدیریت پایانه مسافربری کاشان به مرحله اجرا درآمده است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان ادامه داد: در این طرح محل پارک خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها، پارک اتوبوس‌های مسافربری و ایستگاه تاکسی‌های ویژه پایانه از یکدیگر تفکیک و پارکینگ پایانه به بخش خصوصی واگذار شده است.

چایچی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه کاشان تاکید کرد: مکان‌هایی مخصوص پیاده و سوارشدن مسافران در پایانه پیش بینی شده و تعاونی‌های مسافربری نباید در سطح شهر اقدام به سوار و پیاده کردن مسافران کنند.

وی همچنین به ممنوعیت تردد و پارک خودروهای سواری در محوطه پایانه مسافربری پرداخت و افزود: در پایانه مسافربری کاشان سه در عبور و مرور قرار دارد که در شماره اول مخصوص ورود و خروج اتوبوس‌ها، در شماره دو مخصوص پارک موتورسیکلت و خودروهای سواری و در شماره سه به تردد تاکسی‌ها اختصاص داده شده و همچنین محلی برای پارک اتوبوس‌های خارج از سرویس در محوطه انتهایی پایانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز