خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی‌کاشان خبرداد:

11 مغازه متخلف کاشانی در ماه مبارک رمضان پلمب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۶۵

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از پلمب 11 مغازه متخلف در ماه مبارک رمضان در کاشان خبرداد و گفت: از 75 صنف بازدیده شده در ماه مبارک رمضان برای 31 مورد تذکر و اخطار صادر شده و11 مغازه متخلف نیز پلمب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «سرهنگ مهدی پور غلامحسین»ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات نیروی‌انتظامی شهرستان کاشان با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه نیروی انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: از 2652 مورد بازدیدهای محسوس و نامحسوس اصناف شهرستان کاشان طی سه ماه گذشته  434 مورد اخطار و تعهد و 100 مورد به علت نداشتن جواز کسب ، فعالیت غیر مرتبط و عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب شده است .

پور غلامحسین ، از کاهش 9 درصدی جرایم سرقت با همکاری  و تلاش پلیس تخصصی و پیشگیری این نیرو از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به سه ماهه  پایان سال گذشته خبر داد و افزود : از صد درصد پرونده های سرقت در این مدت  83 درصد منجر به کشف شده است .

وی از بکارگیری تمام تلاش نیروی انتظامی شهرستان کاشان برای وضعیت مطلوب امنیتی در این شهرستان خبرداد و یادآورشد : طی سه ماه گذشته با افزایش 61 درصدی کشفیات مواد مخدر با تلاش پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان روبرو بوده ایم .

وی همچنین از دستگیری یک باند سارقین اماکن خصوصی 3 نفره ، دو باند سارقین منزل 7 نفره ، یک باند سه نفره  داخل خودرو ،  یک باند 4 نفره کیف قاب و یک باند سارقین سه نفره احشام در  سه ماهه  گذشته  خبرداد و افزود : در این راستا با همکاری پلیس آگاهی با کشف و ضبط یک باند تهیه و توزیع  مبایل‌های قاچاق به ارزش 400 میلیون تومان متخلفین به مقامات قضایی معرفی شدند .

فرمانده نیروی انتظامی کاشان ،  همچنین از  دستگیری سه مورد درگیری در سطح شهرستان کاشان طی سه ماه گذشته خبرداد و گفت : در این ارتباط  5 نفر دستگیر شدند و افراد متخلف  درگیری متواری شده  میدان کمال الملک  کاشان نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

پورغلامحسین،  از دستور کار قرارداشتن مبارزه بی امان با ارازل و اوباش در هر سطحی در این  شهرستان خبرداد و تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان به هیچ عنوان از دستگیری  تمامی افرادی که اقدام  به ناامن کردن اماکن عمومی می کنند مماشات  نخواهد کرد .

وی ، از 22 هزار  و461  تماس مردمی طی سه ماه گذشته به فوریت‌های پلیسی 110 نیروی انتظامی کاشان خبرداد و یادآورشد : 12 هزار و   876 مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده اند ، 8 هزار و  579 مورد مشاوره ای ، 162 مورد تماس‌های امداد و نجات  و  844 مورد غیر قابل رسیدگی بوده اند که به بخش‌های  پلیس تخصصی جهت اقدام ارجاع داده شده است.

افزایش 289 درصدی رضایت مردم از پرسنل نیروی انتظامی کاشان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان ، همچنین از افزایش 116 درصدی تماس‌های مردمی به 197 حوزه نظارت همگانی  در این مدت خبرداد و اظهارکرد : با افزایش 289 درصدی تقدیر و تشکر از  پرسنل نیروی انتظامی کاشان طی سه ماه گذشته  و کاهش  75 درصدی شکایات مردمی مواجه بوده ایم .

افزایش 7 درصدی تصادفات درون شهری کاشان

پورغلامحسین ، از افزایش 7 درصدی تصادفات درون شهری و کاهش 20 درصدی تصادفات برون شهری و افزایش 8 درصدی  تصادفات فوتی برون شهری نسبت به  سه ماهه پایان سال گذشته خبرداد و گفت : تصادفات فوتی با یک فقره افزایش در تعداد با 7 درصد افزایش در این مدت مواجه بوده ایم که می‌طلبد همشهریان عزیز در رعایت  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش بیشتری داشته باشند .

وی افزود : تمام تلاش  خود را برای کاهش تصادفات درون و برون شهری خصوصا  تصادفات فوتی را در کاشان بکار گرفته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان ،  از  توقیف  هزار و 157 دستگاه  موتور سیکلت  مزاحم و دود زا و 191  دستگاه خودرو متخلف طی سه ماه گذشته خبرداد و گفت : موتور سیکلت های توقیف شده  و تعداد زیادی از خودروهای توقیف شده به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سایر موارد به پارکینگ  ارجاع داده شده اند.

وی ، از دستگیری یک باند کلان قاچاق مواد مخدر در شهرستان کاشان خبرداد و گفت : در این ارتباط سه نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیدند

افزایش 238 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه گذشته

پور غلامحسین ، از افزایش 238 درصدی کشفیات مواد مخدر به میزان بیش از  211  کیلوگرم طی سه ماه گذشته در این شهرستان خبرداد و یاد آورشد : در این ارتباط  285 نفر مرد  و ده نفر فروشنده زن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی از 222  مورد آموزش همگانی توسط  حوزه معاونت اجتماعی در  سطح  مدارس، دانشگاهها، مساجد، اصناف ، کارکنان دولت  و حوزه کارگری شهرستان کاشان طی سه ماه گذشته خبرداد و گفت: از  421 مورد پرونده ارجاعی به مشاوره نیروی انتظامی 309 مورد آن منجر به صلح و سازش شده است .

وی افزود : طی سه ماه گذشته سه هزار و 605 مورد گذرنامه صادرشده است که نسبت به سه ماهه پایان سال گذشته از  رشد 43 درصدی  برخوردار بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز