خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران وبیدگل مطرح کرد:

ایام الله 14 و 15 خرداد بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۱۲

فرماندار آران وبیدگل گفت : ایام الله 14 و 15 خرداد بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل؛ «ابوالفضل معینی‌نژاد»ضمن گرامیداشت وتسلیت فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد 42 اظهار داشت: امام خمینی کبیر (ره) ، دریایی از معرفت و عشق انسان‌های مجاهدی است که در پرتو رهبری‌ها و رهنمودهای ارزنده ایشان ، پرده های سیاه و ظلمانی را کنار زده و نور و روشنایی را برای مردم این آب و خاک به ارمغان آوردند .

وی افزود: حضرت امام خمینی توانست انقلاب اسلامی ایران را بعنوان یکی از موفقیت‌های عظیم در جهان معاصر اسلام معرفی کند و این حادثه‌ای تعیین کننده به عنوان بهترین نمونه در حرکت جنبش‌های اسلامی معاصر باقی ماند.

معینی نژاد با بیان اینکه قیام مردمی 15 خرداد زمینه ساز انقلاب اسلامی در سال 57 بود، ادامه داد: 15 خرداد یادآور رشادت ، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند.

وی اضافه کرد: روح خدا، خمینی کبیر با وداع جاودانه خویش، امتی را برای همیشه تاریخ به سوگ نشاند و به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را برعهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) به منزلگاه سعادت هدایت می کند.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت:ملت سرافراز ایران اسلامی خصوصا مردم ولایی دارالشهدای آران و بیدگل که با نقش آفرینی و رشادت خود در قیام خونین 15 خرداد  (با برگزاری راهپیمایی در اعتراض به دستگیری حضرت امام (ره)) برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهیدان و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی بار دیگر با آرمان های امام تجدید میثاق می نمایند تا به دنیا نشان دهند، جمهوری اسلامی ایران برای همیشه پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز