خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری جیرفت مطرح کرد:

خرداد، ماه حادثه‌ها و اتفاقات بزرگ ملی و مذهبی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۵۴

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: ماه خرداد ماه حادثه ها و اتفاقات بزرگ ملی و مذهبی از تبعید تا ارتحال امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری جیرفت جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) به ریاست محمود سالاری معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضاء برگزار شد.

معاون سیاسی فرمانداری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با رهبری امام خمینی (ره) فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه و کشور ما زنده شد.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اهداف امام (ره) بیداری امت‌های مظلوم و آگاه شدن از ظلم و فساد حاکمان بود که امروزه در کشورهای اسلامی شاهد تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی هستیم.

معاون فرمانداری با اشاره به اینکه اهمیت گرامی‌داشت مراسم ارتحال امام (ره) بر کسی پوشیده نیست خاطر نشان کرد: امروز هر چه داریم از عزت و ارزش و پیشرفت‌های علمی و ... را مدیون وجود حضرت امام خمینی (ره) بوده و یاد و نام امام (ره) در خاطر همگان هست و جاوید خواهد ماند .

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری در این جلسه بر برنامه‌ریزی مناسب و رفع نواقص احتمالی و تقویت نقاط قوت سال‌های گذشته و  اعزام آبرومندانه زائرین تأکید کرد.

وی مباحث ایمنی و امنیتی زائرین را بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد : با تدابیر اندیشیده شده و با استفاده از تجارب سفرهای سال‌های گذشته این اعزام‌ها بدون حادثه و با ایمنی و امنیت کامل انجام شود .

سالاری زنده نگه داشتن نام و آرمان امام(ره) و نشر اندیشه‌های امام (ره ) را وظفیه همگان دانست و تصریح کرد: همه مسئولان شهرستان باید در جهت برگزاری مراسم پر محتوا و متنوع گرامیداشت ارتحال امام (ره) تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز