خبرگزاری کار ایران

با حضور علما و مقامات کشوری؛

آیین اختتامیه اولین کنگره ملی محمد هلال بن علی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۰۸۰

آیین اختتامیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور میهمانان مقمات لشگری و کشوری وحوزوی در آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، این مراسم  با تلاوت قرآن کریم توسط دکتر حسن احمدی‌زاده قاری مجمع قاریان و حافظان هلال و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و حضور علما، میهمانان لشگری و کشوری و سفیران کشورهای خارجی زینت بخش این آیین اختتامیه بود.

حجت الاسلام سید جواد گلپایگانی، آیت الله زاده گلپایگانی، آیت الله سید یوسف طباطبایی، امام جمعه استان اصفهان، رسول زرگرپور استاندار استان اصفهان، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل،سید  جواد ساداتی نژاد منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طلاب حوزه های علمیه، روحانیت ، خانواده های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

شایان ذکر است پیام آیت الله مظاهری برای این کنگره در آغاز اختتامیه توسط حجت الاسلام صادقی مدیر کل اوقاف استان اصفهان، رونمایی از تمبر نخستین کنگره ملی محمد هلال بن علی علیه السلام و اعطای تندیس به ده نفر از برگزیدگان از عناوین دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز