خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل اموربانوان وزارت آموزش وپرورش

سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌سازکاشان برگزار شد

طی چهارسال گذشته بالغ بر90 کلاس درس با اعتباری بالغ بر12 میلیارد تومان درشهرستان کاشان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشان امروزپنج شنبه خرداد ماه با حضور مدیرکل اموربانوان وزارت آموزش وپرورش، رئیس مجمع خیرین مدرسه سازکشور، مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان، نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل ومسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی ، آموزشی و ورزشی هاشمی زاده کاشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حاج محمد کتابچی، رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان کاشان درحاشیه این مراسم درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: در حال حاضر 350  واحد آموزشی در این  شهرستان وجود دارد که به برکت وجود خیرین احداث بیش از 35  درصد از این فضاهای آموزشی ساخته شده با کمک این خیران بوده است.

وی افزود: طی چهارسال گذشته بالغ بر90 کلاس درس با اعتباری بالغ بر12 میلیارد تومان درشهرستان کاشان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است که تعدادی از آنها درابتدای مهرماه  و تعدادی دیگر تا پایان سالجاری با 70 کلاس درس به بهره برداری می‌رسد.

کتابچی ضمن قدردانی از زحمات تمامی خیرین در راستای توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان کاشان  افزود: خیران عاشقانه و با نیت‌های خالص و پاک در این امرحسنه قدم گذاشته و هدف‌شان جز کمک به دانش‌آموزان برای تربیت نیروهایی که اعتلای سطح علمی کشور و رساندن جامعه به قله‌های پیشرفت و توسعه پایدار به دست آنهاست، نیست.

کتابچی با اشاره به اینکه در حال حاضر 10  پروژه درحال عقد قرارداد ومرحله کنگ زنی هستیم گفت: علیرغم ساخت فضاهای آموزشی که توسط خیرین درشهرستان کاشان  صورت گرفته  است هنوز شهرستان کاشان دارای 120 مدرسه تخریبی  و آسیب پذیر است.

وی  از مشارکت 70 درصدی خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشان نسبت به چهار سال گذشته خبرداد و گفت:  از شش ماه پایان سال گذشته تاکنون  آهنگ مراجعان خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی درشهرستان کاشان افزایش یافته است.

رونمایی از کتاب راه بی پایان نوشته خیرلاجوردی، اجرای  برنامه‌های شاد  وتجلیل از خیرین از مهمترین برنامه‌های سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان کاشان بود.

کد خبر : ۳۷۴۹۲۵