خبرگزاری کار ایران

جهت کمک به نیازمندان و اشتغالزایی افراد آسیب پذیر در جامعه

قهرمان ووشوجهان مدال‌های خود را به موسسه خیریه راوند اهداء کرد

«محمدرضا جعفری» سلطان رینگ جهان در ووشو همه مدال‌های بین‌المللی و کشوری خود را به موسسه خیریه امام حسن راوند کاشان اهداء کرد.

«محمدرضا جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، هدف از این اقدام خداپسندانه خود را وظیفه ذاتی و انسانی خود جهت کمک به نیازمندان و اشتغالزایی افراد آسیب پذیر در جامعه  عنوان کرد و گفت: دلم می‌خواهد این مدال‌ها با بیشترین قیمت برای کمک به  بیماران سرطانی و اشتغالزایی افرادآسیب پذیر به فروش برسد.

سرمربی سابق تیم ووشو، درحالی که از شوق خوشحالی اهدای  مدال‌های خود به نیازمندان بغض درگلو داشت گفت: حتی اگر این مدال‌ها که حاصل یک عمر تلاشم در ورزش جهان، آسیا و کشورمان است را نداشتم به خاطرحس انسانیت حاضر بودم سه دانگ باغچه‌ای را که به نامم است به این موسسه خیریه اهداء کنم.

وی با بیان اینکه اهداء این مدال‌ها که حاصل یک عمر تلاشم است با رضایت کامل خانواده‌ام  انجام شده است، یادآورشد: امیدوارم اقدام خداپسندانه اینجانب تلنگری برای دیگر پهلوانان جهان و کشورمان در کمک به افراد نیازمند در جامعه است.

جعفری، تمام افتخارات خود را به خاطر لطف خدا و دعای پدر و مادرش دانست و یادآورشد : در پایین ترین طبقه ازسطح جامعه درخانواده‌های آبرومند دوران طفولیت خود را با سختی فراوان درمحله ای قدیمی کاشان طی کردم به طوری که برای دوران اول راهنمایی کرایه ماشین هم نداشتم و پیاده مسیر طولانی تا مدرسه را طی می کردم و برای تامین مخارج خانواده اوقات فراغت خود را کار می‌کردم.

وی، با بیان اینکه خدا را شاکرم که با تحمل سختی‌های فراوان از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدم. افزود: قطعا اگر هرانسانی شرایط سخت طفولیت و زندگی را طی کند و اعتقاد داشته باشد که خدایی وجود دارد که او را موردآزمون قرارمی دهد خواهد توانست به  بلوغ فکری و هرچیزکه بخواهد دست پیدا  کند.

جعفری، وجود همسرش را به عنوان فرشته‌ای در تمام موفقیت‌های زندگی خود دانست و افزود: هرچند برای بدست آوردن این مدالها عرق‌های زیادی ریخته‌ام ولی این اقدام من پاداش گرانبهایی است که خدا به من داده است و توانسته‌ام با این گونه کارها دوستان فراوانی بدست بیاورم.

وی، با تشبیه مدیریت درجامعه با باغبانی که اگردرست باغبانی کند گل‌های زیبا بدست می‌آید. افزود: مدیران ما در جامعه نیز باید مانند یک باغبان طوری جامعه را آبیاری کنند که همه با هم برخوردی زیبا داشته باشند.

درادامه خانم « زهرا احمدی» مدیرعامل موسسه خیریه امام حسن راوند کاشان، اقدام خداپسندانه پهلوان محمدرضا جعفری را کاری بسیار نادر، ارزشمند و غیرمنتظره عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دراجرای طرحهای فراوان اشتغالزایی این موسسه کاملا ناامید شده بودم خدا این پهلوان را سرراه ما قرارداد و با اهداء تمام مدال‌ها و دستارودهای چندین ساله خود ما را در رسیدن به اهدافمان امیدوارکرد.

  جعفری4جعفری2جعفری3

کد خبر : ۳۷۱۷۷۲