خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

رئیس مجلس درگذشت مادر عباسعلی منصوری آرانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۹۲

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت مادر عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا در کاشان، متن پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم ختم عصر شنبه 25 اردیبهشت  ماه درآستان مطهر امامزاده محمدهلال ابن علی (ع) آران و بیدگل برای ام الشهید تلک آبادی مادر عباسعلی منصوری آرانی برگزار شد، قرائت شد .

در پیام دکتر لاریجانی خطاب به منصوری آرانی آمده است: درگذشت والده مکرمه جنابعالی را تسلیت گفته، برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

همچنین امیر سرتیپ امیرحسین ولیوند آجودان و رئیس تشریفات رییس جمهوری به نمایندگی از دکتر حسن روحانی با حضور در مراسم ختم مادر نماینده کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی، پیام تسلیت و ابراز همدردی رییس جمهوری را به نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تسلیت گفت.

همچنین دیگر شخصیت های کشوری و لشکری از جمله فرماندهی کل  ستاد مشترک کل ارتش، فرماندهی نیروی زمینی  و فرماندهی پدافند کل ارتش  در پیام های جداگانه ای درگذشت مادر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم را به وی تسلیت گفتند.

حاجیه خانم صدیقه تلک آبادی ام الشهید و مادر تیمسار عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل پنجشنبه گذشته براثر کهولت سن در شهرستان آران و بیدگل دارفانی را وداع گفت

شایان ذکر است بدین مناسبت مراسم  ختم ام الشهید حاجیه خانم  صدیقه تلک آبادی والده عباسعلی منصوری  آرانی نماینده محترم مردم شریف  شهرستانهای کاشان  و آران وبیدگل  سه شنبه  بیست وهشتم اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 17 و 30 دقیقه در تهران میدان فاطمی مسجد نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز