خبرگزاری کار ایران

مجری نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در اقتصاد:

کانون زنان بازرگان کاشان یک تشکل کارآفرین واشتغالزاست

مجری برگزاری نمایشگاه نقش آفرینی بانوان دراقتصاد گفت : کانون زنان بازرگان کاشان به عنوان یک تشکل فعال ، کارآفرین و اشتغالزا درشهرستان کاشان فعالیت می کند.

« ملیحه قامتی» ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در اقتصاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان، به فعالیت‌های دوساله کانون زنان بازرگان شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت : این کانون طی یک سال گذشته با مدیریت خانم حجازی تلاش‌های فراوانی را در جذب بانوان فعال و کارآفرین این شهرستان داشته است.

وی افزود: برخی از مدیران خانه‌های تاریخی، مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی و زنان کار آفرین عضو کانون زنان کارآفرین کاشان هستند.

این استاد دانشگاه، تهیه بانک اطلاعات بانوان فعال کاشان را در راستای توانمندسازی اقتصادی  بانوان  شهرستان و برگزاری دو نمایشگاه  پی درپی در مدت زمان دو ماه را از جمله اقدامات این کانون برشمرد و گفت: درحال حاضر حدود 60 نفرعضو ثابت این کانون هستند.

عضو هیات رئیسه کانون زنان بازرگان کاشان با تاکید بر توجه ویژه مسئولان در بهره‌مندی دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان کاشان در جامعه افزود: درصورتی که به دستاوردهای بانوان کارآفرین عضو کانون زنان شهرستان کاشان بها داده شود موجب اشتغالزایی زیادی در جامعه خواهد شد.

وی تاسیس کانون زنان بازرگان شهرستان کاشان را موجب اشتغالزایی، ایجاد خلاقیت و بستن قراردادهای تولیدی مهمی درسطح کشور دانست و تصریح کرد: برگزاری دومین نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در اقتصاد هتل نگارستان کاشان نیز به منظورشناساندن هرچه بیشتر دستاوردها و تولیدان زنان کارآفرین و رغبت بقیه بانوان شهرستان کاشان در ایجاد خلاقیت و اشتغالزایی درخانواده ها بوده است.

ملیحه قامتی ، بازدید مسئولان ارگان‌ها و نهادهای دولتی شهرستان کاشان، خصوصا فرماندار ، معاونین ایشان ، رئیس اتاق بازرگانی و شهردار کاشان از این نمایشگاه را موجب دلگرمی غرفه داران دانست و یادآورشد: از مسئولان بازدید کننده در این نمایشگاه انتظارداریم ، ضمن عملیاتی کردن وعده وعیده های‌شان ، سهمیه های ویژه تسهیلات بانکی ارزان قیمت را به منظور اشتغالزایی بیشتربانوان کارآفرین در اختیارکانون زنان بازرگان کاشان قرار دهند .

قامتی ، با تاکید بر لزوم همکاری صندوق کارآفرینی مهرامید شهرستان کاشان با کانون زنان بازرگان این شهرستان یادآورشد: از این صندوق انتظارداریم درجهت اجرای طرحهای اشتغالزایی و کارآفرینی کانون زنان بازرگان کاشان همکاری و حمایت بیشتری به عمل بیاورند.

کد خبر : ۳۷۰۱۹۵