خبرگزاری کار ایران

درگردهمایی معلمین بازنشسته کاشان مطرح شد:

جامعه وام‌دار معلمین دوراندیش و شرافتمند است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۳۱

مدیر آموزش وپرورش کاشان جامعه را وام‌دار معلمین بزرگوار، دوراندیش، نجیب و شرافتمند دانست و گفت: تکریم از معلمان تکریم از خداوند است .

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، «محمود خدمتی» در گردهمایی بزرگ فرهیختگان و بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان در تالار علامه فیض دانشگاه این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم به معلمان سراسر کشور، از دست رفتن جوانی معلمین را موجب توسعه و رشد فرهنگ در جامعه  و کشور دانست و خطاب به معلمین بازنشسته گفت: اگر جوانی خود را از دست داده‌اید، نگران نباشید چون در قبال این جوانی، دانشگاه و جوانان تحصیل کرده برومندی را تحویل جامعه داده اید.

وی با بیان اینکه معلمین حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولان دارند، گفت: مردم  و مسئولان وظیفه دارند خاضعانه و بدون منت به پیشکسوتان علم و ادب کمک کنند و موجبات  رفاه و آسایش آنها را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، با بیان اینکه متولیان آموزش و پرورش وظیفه خود می دانند که در حد امکان دغدغه معلمان و فرهنگیان بازنشسته را به حداقل برسانند، یادآورشد: با توجه به اینکه تدوام گردهمایی معلمین بازنشسته در طول سال موجب شادتر شدن روحیه آنها می‌شود از مسئولان کانون بازنشستگان و فرهنگیان کاشان انتظارداریم که در طول سال با برگزاری مراسم‌های مختلف و کنسرت های شاد موجبات شادی بیشتر بازنشستگان  معلم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر تشکیل شرکت تعاونی آموزش برای فرهنگیان و معلمین آموزش و پرورش کاشان به منظور افزایش بینه اقتصادی معلمین بازنشسته گفت: هرچند معلمین حقوق محدودی دریافت می‌کنند و اهل ریسک نیستند ولی در قالب اینگونه شرکت تعاونی‌ها می توانند به اقتصاد خود کمک کنند.

خدمتی پرداخت وام های جزیی و دو میلیون تومانی را به هیچ وجه درخورشان بازنشستگان آموزش و پرورش ندانست و گفت: آموزش و پرورش کاشان آماده هرگونه همکاری در اجرای اهداف و برنامه‌های کانون بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان به منظور پویایی، ارتقاء جایگاه و منزلت معلمان و فرهنگیان بازنشسته است.

در این مراسم پس از ارائه گزارشی توسط نظام اکرمیان مسئول کانون فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان در زمینه مشکلات و پیگیری‌های انجام شده، اجرای نمایش بسیار زیبا و جذاب در زمینه دغدغه و مشکلات قشر حقوق بگیر ، فرهنگیان و بازنشستگان به هنرمندی امیرحسین حداد اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز