خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان:

تولید خودروی زیبا با استانداردهای بالا مطالبه مردم کاشان است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۱۴

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: درخواست مردم منطقه کاشان از سایپا کاشان تولید خودروی زیبا وبا استانداردهای بسیار بالا است

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حمیدرضا مومنیان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سایپای کاشان، امید به رفع تحریم‌ها در آزاد شدن سرمایه‌های بلوکه‌شده ایران را موثر دانست و گفت: شهرستان کاشان به دلیل اینکه دو سوم جمعیت آن کارگری است ادامه تحریم‌ها می‌توانست بر زندگی مردم تاثیر زیادی بگذارد.

وی با اشاره به اینکه ادامه روند تحریم‌ها گرفتاری‌هایی را برای خودروسازان کشور بوجود آورده بود که با  اجرای اولین سبد حمایتی دولت از خودروسازان موجب رفع این گرفتاری‌ها شد، متذکر شد: امیدواریم سایپای کاشان بتواند با استفاده از این فرصت بدست آمده صنعت ‌خودرو را به پیش ببرد.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: با توجه به اینکه تحریم‌ها در منطقه کاشان هم سر سفره مردم حس می‌شود امیدواریم دستمایه‌های ملی از قبل برجام مورد هجمه سیاسی قرار نگیرد.

وی به وجود صنعت براساس سوابق تاریخی در کاشان اشاره کرد و گفت: اینکه سایپا، کاشان را برای تولید خودرو انتخاب کرده کار درستی است چون  در محوطه‌های تاریخی کاشان نشانه‌های صنعت وجود دارد.

مومنیان از کاشان به عنوان نقطه طلایی جغرافیانی ایران نام برد و خاطرنشان کرد: در دسترس‌بودن این شهر به راه‌های مواصلاتی مانند راه‌آهن، اتوبان، قرار گرفتن بین کریدور شمال و جنوب و فرودگاه می‌تواند موجب توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوستگی فرهنگی کاشان در علم و ادب، فرهنگ و هنر و صنعت در تپه‌های سیلک هنوز پابرجا مانده، متذکر شد: هیئت‌های علمی شاخص در رشته‌های نانو و ظرفیت‌های پیش‌رو در کاشان می‌تواند مورد توجه خودروسازان در کاشان قرار گیرد.

مومنیان با تاکید بر استفاده سایپای کاشان از ظرفیت قطعه‌سازان این منطقه، گفت: درخواست مردم این منطقه از سایپای کاشان تولید خودروی زیبا با استانداردهای بسیار بالاست.

سرپرست فرمانداری کاشان با ابراز تشکر و قدردانی از زحمات شیخ عطار، کادرسازی و توانمندی وی را موجب حفظ ظرفیت تولید 80 هزارخودرو در این شرکت دانست و افزود: با توجه به اینکه مدیرعامل جدید سایپای کاشان در سطح ملی با سایپا  آشنا هستند، امیدواریم وی با حمایت مدیران شهرستان همچنان این شرکت را بالنده نگه دارد.

شایان ذکر است، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سایپا کاشان با حضور جمالی مدیرگروه خودروسازی سایپای کشور، آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو ، معاونان سیاسی اجتماعی، امور اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان، رئیس و اعضای شورای‌شهر شهردار و دادستان‌کاشان، جمعی از مسئولان ادارات، مدیران و کارکنان سایپای کاشان و منتخبان مردم شهرستان‌های نطنز، قمصر، بادرود و اردستان در مجلس دهم برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 8 ساله شیخ عطار تجلیل  و قدردانی به عمل آمد  و شهباز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپای کاشان  معرفی شد.

در پایان مراسم مهدی جمالی مدیر گروه خودروسازی سایپا به اتفاق هیئت‌همراه از  قسمت‌های مختلف خطوط تولید، مونتاژ، رنگ و.. سایپای کاشان بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز