خبرگزاری کار ایران

حسن رمضانی:

کانون بازنشستگان کاشان شرایط خوبی را برای کارگران‌بازنشسته فراهم کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۴۸

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی شهرستان کاشان در سال‌های اخیر توانسته شرایط و امکانات بهتری را برای مستمری‌بگیران شهرستان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حسن رمضانی در سومین روز هفته‌کارگر در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین‌اجتماعی کاشان، با تبریک هفته کارگر به پیشکسوتان جامعه کارگری  این شهرستان  و ابراز رضایت‌مندی از عملکرد مثبت این کانون برای خدمت‌رسانی مطلوب به مستمری‌بگیران گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  شهرستان کاشان از هیچ‌گونه کوششی برای رفع مشکلات کارگران بازنشسته این شهرستان دریغ نخواهد کرد.

در ابتدای این دیدار حداد رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از عملکرد این کانون، اجرای قانون الزام همسان ‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را مهمترین خواسته بازنشستگان عنوان کرد و گفت: اگر دولت بدهی میلیاردی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکند این سازمان در آینده دچار بحران شدید مالی خواهد شد.

زهتابی دبیر اجرایی خانه‌کارگر کاشان نیز اتحاد و همدلی جامعه کارگری کاشان را موجب رفع بسیاری از مشکلات کارگری این شهرستان عنوان کرد و گفت: معیشت  و امنیت شغلی مهمترین  مشکل جامعه کارگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز