خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه‌کارگر کاشان

ارتباطات سه‌جانبه موجب دستیابی کارگران به حقوق صنفی‌ خواهد شد

دبیر اجرایی خانه‌کارگر کاشان گفت: زمانی کارگران خواهند توانست به حقوق صنفی خود دست پیدا کنند که ارتباط بین کارگر، کارفرما و دولت برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، ماشالله زهتابی در نخستین نشست سه‌جانبه نماینده کارگران، کارفرمایان و دولت به مناسبت هفته‌کارگر که در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان برگزار شد، گفت: همانطور که دوران گذشته مجامع کارگری و کارفرمایی کاشان از دیگاه‌های درست و منطقی کارگران وکارفرمایان دفاع می‌کردند در حال حاضر نیز باید جلسات سه‌جانبه کارگران، کارفرمایان و دولت به منظور رفع مشکلات کارگران و صنعت‌گران تداوم داشته باشد.

وی  با تاکید برتشکیل  شورای اسلامی کار، انجمن های  صنفی  و نمایندگان کارگران درشهرستان کاشان به منظور تعامل  هرچه بیشتر بین کارگر ، کارفرما و دولت گفت: زمانی کارگران خواهند توانست به حقوق صنفی خود دست پیدا کنند که  ارتباط بین کارگر وکارفرما و دولت برقرار شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان، معیشت وامنیت شغلی را مهمترین دغدغه جامعه کارگری دانست و گفت: همانطورکه در مقطع فعلی باید به دنبال معیشت کارگران باشیم آنها را هم باید درسهام کارخانجات شریک کنیم تا اموال کارخانه را از خودشان بداند ودلگرمی بیشتری نسبت به کارشان از لحاظ کمی و کیفی پیدا کنند .

کد خبر : ۳۶۴۹۲۳