خبرگزاری کار ایران

هفتم ،هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه؛

دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۰۳

دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن روزهای هفتم، هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  کاشان، عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن و رییس برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن، "تعامل صنعت و دانشگاه، شکوفایی معدن" را شعار این کنفرانس ملی بیان کرد و گفت: کنفرانس های علمی دانشجویی محملی برای محققان و پژوهشگران، به ویژه دانشجویان است تا بتوانند فعالیت ها و یافته های علمی خود را در محلی مناسب، در معرض ارایه و استفاده دیگران قرار دهند.
 
سید محمد رضویان هدف از برگزاری این کنفرانس ملی را انتقال تجربیات محققان و پژوهشگران و آشنایی و آگاهی دانشجویان با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی های به روز مهندسی معدن و ذکر کرد و افزود: از زمان فراخوان کنفرانس حدود 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران،80 مقاله پذیرفته شد که حدود 36 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا اول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری فرصت دارند با مراجعه به سایتhttp://10smec.kashanu.ac.ir/fa/congressMembersدر این کنفرانس ملی ثبت‌نام کنند.
 
رییس برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن اظهار کرد: کنفرانس‌های علمی دانشجویی مهندسی معدن از سال 1378 توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران در تهران برگزار شد و امسال نیز دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در شهر کاشان و به همت انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز