خبرگزاری کار ایران

سردار ابراهیم راحمی:

گروه‌های سیاسی به جای رسیدگی به محرومان به فکر جریان‌های سیاسی خود هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۳۰

چهارمین هم اندیشی پیشرفت و توسعه نوش آباد در سالن شهید راحمی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، سردار ابراهیم راحمی رییس هیأت مدیره انجمن توسعه و پیشرفت نوش آباد ظهر امروز در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این انجمن، به پتانسیل های  نیروی انسانی  بسیار ارزشمند شهر نوش آباد اشاره کرد و گفت: متاسفانه به خاطر سیاست های غلط و نرسیدن به مناطق محروم در استفاده از نیروی های ارزشمند انسانی  باعث شده تا جمعیت این شهر روز بروز کاهش یافته و به شهرهای بزرگ هجرت کنند.

 وی وجود افراد نیازمند در مناطق محروم را ظلم بزرگی در حق آنها دانست و گفت: متاسفانه گروه های سیاسی به جای کمک به مردم و رسیدگی به محرومان بیشتر به فکر جریان های سیاسی خود هستند.

 راحمی با تاکید بر استفاده ظرفیت های علمی  بنیاد نخبگان در توسعه و آبادانی این شهر اظهارداشت : تبدیل علم به عمل  و الگو قراردادن آن در سطح کشور یکی از اهداف  انجمن  توسعه و پیشرفت نوش آباد است.

رئیس  هیئت مدیره انجمن توسعه و پیشرفت  نوش آباد با تجلیل از خدمات ارزنده علی اصغر شقایقی شهردار نوش آباد در اجرای طرح های عمرانی این شهر افزود: خوشبختانه در شهر نوش آباد با مشکل ساختار اداری مواجه نیستیم  ولی برای عملیاتی کردن طرح های عمرانی باید ارتباط خود را با مردم و خیرین قوی تر کنیم.

سردار راحمی ایجاد کارگاه های صنایع دستی ، احیای فرش بافی سنتی، توسعه گردشگری  و استفاده هر چه بیشتر نخبگان موجود در توسعه و پیشرفت  نوش آباد را بخشی از فعالیت های این انجمن عنوان کرد و گفت:  نخبگان  این شهر باید به دلیل  کیفیت بالای فرش دست باف این شهر در سطح دنیا  نسبت به بازاریابی  این صنعت گرانبها بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این همایش کوهی عضو شورای شهر نوش آباد نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های  این شورا درتوسعه فضاهای ورزشی گفت: با توجه به اینکه تاکنون دولت هیچ مبلغی به ورزش این شهر اختصاص نداده و باید خیرین ساز ورزش را در ساخت وتوسعه  فضاهای ورزشی  این  شهر ترغیب کنیم.

علی اصغر شقایقی شهردار نوش آبادی در ادامه به پتانسیل  فراوان گردشگری نوش آباد اشاره کرد و گفت: تنها در 13 روز ابتدای سال گذشته بیش از 70  هزار نفر از شهر زیر زمینی نوش آباد بازدید کرده اند.

وی تکمیل  6 بوستان  با تجهیزات کامل  و قرارگرفتن شهرداری این شهردرمیعاد تمدن آریا (22 شهرداری منطقه ) را از مهمترین اقدامات این شهرداری عنوان کرد و گفت : سال گذشته با  کمک های  نماینده  مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی  و  انجمن توسعه و پیشرفت نوش آباد توانستیم برای اجرای طرح های عمرانی بیش از 17 میلیارد تومان  اعتبار جذب کنیم .

شقایقی به 23 درصدی هزینه های جاری و 67 درصدی اعتبارات عمرانی شهرداری  نوش آباد در بودجه سالجاری اشاره کرد و گفت : امسال  توانستیم با استفاده از اعتبارات ملی بیش از 8 پروژه عمرانی برای هرکدام 50 میلیارد تومان  را در این شهر اجرا کنیم .

وی با اشاره به اینکه امسال  برای طراحی توسعه  شهر زیرزمینی نوش آباد بیش از 12 میلیون تومان هزینه شده، گفت: ضمن تشکر از خدمات  نماینده  مردم کاشان و آران وبیدگل در جذب اعتبارات لازم امیدواریم بتوانیم  با کمک ساداتی نژاد  نماینده منتخب مردم کاشان و آران وبیدگل نیز برای فاز دوم توسعه شهر زیرزمینی نوش آباد  در منطقه شیخ آباد اعتبارات ملی را در سالجاری جذب کنیم .

در پایان مراسم پروژه توانمندسازی امام سجاد(ع) نوش آباد یادبود سردار شهید راحمی توسط مادر بزرگوار شهید با حضور سردار راحمی و عباسعلی  منصوری آرانی نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل افتتاح شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز