خبرگزاری کار ایران

درطرح آرامش بهاری؛

25000 هدیه در11 خیمه معرفت بقاع متبرکه کاشان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۳۵

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان از توزیع 25000 هدیه در 11 خیمه معرفت بقاع متبرکه کاشان در طرح آرامش بهاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان حجت الاسلام جعفر جنتی با اعلام این مطلب گفت : از آنجایی که تعداد 11 بقعه متبرکه کاشان دارای خیمه معرفت  مشتمل بر غرفه های مشاوره، نقاشی کودکان و طرح قرآن بخوان جایزه بگیر، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، مشاوره وقف و غرفه‌های سمعی بصری خواهد بود از ماه‌ها پیش اداره اوقاف و امورخیریه کاشان در صدد بوده تا نسبت به تهیه جوایز متناسب با روحیه کودکان و نوجوانان در ایام نوروز اقدام کند.

وی از توزیع  25000 هدیه مذهبی و متناسب با روحیه کودکان و نوجوانان مراجعه کننده به خیمه های معرفت بقاع متبرکه کاشان در مرحله اول بین این خیمه ها  به منظور به جا گذاشتن  خاطره  خوب دربین کودکان و نوجوانان زائر حرم های مطهر از اماکن مقدس  خبرداد  وگفت : کتابک های کوچک و مختصر آموزش نماز، آداب والدین، نبوت، انتظار، حجاب، معماها و دانستی های مذهبی اسلامی، از جمله کتابک های آموزشی خیمه های معرفت بقاع متبرکه کاشان می باشند.

وی با اشاره به اینکه  بازیهای مختلف برای کلیه رده های سنی از جمله پازل های آموزنده و مذهبی، منچهای مذهبی سفر به مسجد مقدس جمکران، بوستان ولایت و ... از جمله بازیهای اختصاص داده شده برای غرفه های کودک خیمه های معرفت کاشان می باشد.

اختصاص وسایل مورد نیاز از جمله تقویم های متناسب به سن کودکان و نوجوانان، مدادرنگی، دفاتر با طرح ها و پیامهای مذهبی، قابهای رومیزی زیبا با ارائه پیامهای مذهبی اسلامی نیز تکمیل کننده جوایزخیمه های معرفت بقاع کاشان است. افزود : طراحی و تهیه پازل اختصاصی با تصویر بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن امام محمدباقر(ع) و شعر کودکانه اختصاصی برای آن بزرگوار نیز از جمله هدایایی است که صرفا برای خیمه های آن مکان مقدس تهیه و چاپ شده است.

گفتنی است آستان مقدس حضرت علی ابن امام محمدباقر(ع)، آستان مقدس سلطان امیراحمد(ع)، امامزاده ولی بن موسی(ع) راوند، امامزاده نورالهدی(ع) اردهال، امامزاده محمود(ع) روستای علوی، امامزاده یونس(ع) بارونق، امامزاده سلیمان و اسحاق(ع) شهر مشکات و امامزاده داود(ع) شهر قمصر، امامزاده حسین و عدنان(ع) روستای جوینان و امامزادگان قاسم و محمد(ع) شهر جوشقان قالی از جمله بقاع متبرکه ای هستند که در آنها خیمه های معرفت مشتمل بر غرفه های مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه نقاشی و قرآن کودکان و اعطای هدیه به کودکان، غرفه های محصولات فرهنگی و حجاب تدارک دیده شده تا مسافران و زائران نوروزی خصوصاً کودکان لحظات خوبی را در کنار مضجع شریف امامزادگان تجربه کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز