خبرگزاری کار ایران

با حضور قهرمانان کشوری

مسابقات تنیس روی میز جام فجر در کاشان برگزار شد

مسابقات تنیس روی میز «جام فجر» به مناسبت ایام الله فجر با حضور قهرمانان کشوری در کاشان برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ جام فجر با حضور 60 ورزشکار بسیجی در 2 بخش آماتور و حرفه‌ای در خانه پینگ پنگ خلیج فارس کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان بخش آماتور این مسابقات با حضور 35 نفر شرکت کننده در چهار گروه به صورت دو حذفی برگزار شد، که  از هر گروه 2 نفر به جمع 8 نفر برتر راه پیدا کردند و آنها در جدول حذفی به رقابت پرداختند و پس از یک رقابتی سالم و انجام 56 بازی علیرضا قدوسی مقام اول، علی اصغر نساجی مقام دوم و محمدرضا تقوایی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش حرفه‌ای این مسابقات نیز که با حضور 25  بازیکن برگزار شد، حضور قهرمانان جوان و نوجوان کاشانی که در کشور صاحب عنوان هستند کیفیت این مسابقات را در سطح رقابت‌های کشوری قرار داد که پس از انجام 36 مسابقه، محمد امین حنطه ( عضو سابق تیم ملی جوانان کشور) مقام نخست، فرشاد عابدینیان (قهرمان جوانان استان) مقام دوم  و محمدرضا حنطه (عضو سابق تیم ملی نوجوانان کشور و نفر پنجم جوانان) مقام سوم را کسب مسابقات تنیس روی میز جام فجر را کسب کردند.

این مسابقات به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همکاری هیات تنیس روی میز ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از برنامه‌های نخستین جشنواره سفیر ولایت برگزار شد.

کد خبر : ۳۴۷۵۴۰