خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسرکشور

مردم کاشان با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند+ عکس

مردم کاشان در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای ماندگار آفریدند و یک صدا با مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان مردان ، زنان، پیران و  جوانان  کاشانی  مانند سال‌های قبل همه یک صدا دوشادوش تمام مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب زدند و روز آزادی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار کاشانی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و با مشتی گره کرده، گام استوار و فریادی رسا در پاسداشت از میراث انقلابی خود به پا خواستند و بار دیگر حماسه‌ای غرور آفرین را درتاریخ این دیار رقم زدند.

در این راهپیمایی با شکوه مردم ولایت‌مدار کاشان برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام و مقام معظم رهبری فریاد استقلال، آزادی  و جمهوری اسلامی را در این  شهر فرهنگی ، دینی و کویری  طنین انداز کردند.

خیل پرشور مردم ولایت‌مدار کاشانی در این روز ماندگار با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" در طول مسیر راهپیمایی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب انداخت و در ادامه مراسم پس از حضور در میدان جهاد این شهر با مدیحه‌سرایی، اجرای سرود حجت الاسلام صادقی جانشین  نماینده ولی فقیه در سپاه  به ایراد سخنرانی پرداخت.

خیل عظیم جمعیت در میدان جهاد این شهر در راهپیمایی 22 بهمن  امسال نسبت به سال‌های قبل  بسیار باشکوه‌تر بود

دراین مراسم علاوه بر حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، نماینده مردم در مجلس، مقامات لشکری و کشوری، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم کاشان، کاندیداهای  مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۳۴۶۲۴۴