خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از دهه مبارک فجر؛

7 طرح مراقبتی ، آموزشی و مشاوره‌ای در کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۶۱۳

با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ، معاون مدیرکل و رئیس بهزیستی شهرستان کاشان 7 طرح مراقبتی ، آموزشی و مشاوره ای در کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «مهدی جهادی» معاون مدیرکل و رئیس اداره بهریستی کاشان در سالن کنفرانس این اداره ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه از  63 مرکز مشاوره ای، آموزشی و مراقبتی تحت پوشش بهزیستی کاشان 20 مرکز پیشگیری، 11 مرکز توانبخشی و 33 مرکز آموزشی فعالیت می کنند.

وی گفت : به مناسبت یوم الله دهه مبارک‌فجر امروز کمپ‌های‌ترک اعتیاد پیام‌رهایی و مهر ایثار، 3 مرکز مشاوره‌ای و تعداد 2 مهد کودک نیز به بهره برداری می رسد.

جهادی با اشاره به اینکه  فعالیت مراکز کمپ  ترک اعتیاد پیام رهایی و مهر ایثار شروع شده است ولی با توجه به اخذ مجوز فعالیت این دو کمپ رسما امروز فعالیت آنها شروع می‌شود، گفت: مرکز اقامتی میان مدت بانوان دراین شهرستان نیزمجوز آن درحال صدور است.

وی افزود : اداره بهزیستی شهرستان کاشان سالیانه ضمن  پشتیبانی و پیگیری اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد کمپ‌های میان مدت و مهدهای کودک ، مبالغی را نیز به عنوان  یارانه به آنها کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز