خبرگزاری کار ایران

سرپرست اوقاف وامورخیریه کاشان خبرداد:

زوج کاشانی تمامی املاک و دارایی خود را وقف کردند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۳۱

رئیس اوقاف و امور خیریه کاشان گفت : زوج واقف کاشانی تمامی املاک و دارایی خود را وقف کردند تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از فیوضات معنوی وقف بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام جعفر جنتی سرپرست اوقاف و امور خیریه کاشان گفت : زوج واقف خیراندیش کاشانی که خواسته‌اند نامی از آنان برده نشود با ارادت قلبی خود به ساحت مقدس اهل بیت(ع) در بهمن ماه سال 94 با مراجعه به اداره اوقاف و امورخیریه کاشان تمامی املاک و دارایی خود را وقف کردند تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از فیوضات معنوی وقف بهره مند شوند.

فهرست اموال و دارایی‌های وقف شده به شرح زیر است:
*همگی و تمامیت ششدانگ یکباب منزل مسکونی به همراه دوباب مغازه متصل به آن به مساحت 166.35متر مربع واقع در نبش خیابان کارگر به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال به عنوان حوزه علمیه و تولیت آن‌را مادام الحیات با خود و پس از فوت به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز وقت کاشان قرار داده اند.

*همگی وتمامیت ششدانگ یک قطعه زمین به مساحت 163.15 مترمربع واقع در خیابان کارگر کاشان به ارزش سه میلیارد ریال جهت احداث کتابخانه عمومی و طبقه دوم آن در اختیار مراکز علوم دینی اسلامی قرار گیرد. ایشان تولیت موقوفه را مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز وقت کاشان قرار داده اند.

* همگی و تمامیت ششدانگ یک قطعه زمین مزروعی که بصورت باغ می باشد در روستای خزاق کاشان به ارزش شش میلیارد ریال به مساحت 600 متر مربع جهت استفاده مراکز علوم دینیه اسلام ناب محمدی و تولیت آنرا مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز وقت کاشان قرار داده است.

* همگی و تمامیت ششدانگ یکباب خانه مسکونی به مساحت 178.48 متر مربع واقع در محله سلمقان بیدگل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت استفاده مراکز علوم دینیه اسلام ناب محمدی و تولیت آنرا مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز وقت کاشان قرار داده است.

* یکدستگاه کامیونت باری کفی زامیاد مدل 1385 به ارزش سیصد میلیون ریال جهت مصارف مصلای بزرگ بقیه الله الاعظم کاشان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز