خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در دیدار شهردار مطرح کرد:

با هماهنگی بیشتر و پرهیز از موازی کاری هزینه ها را مدیریت کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۸۴

جلسه صمیمی شهردار و سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به منظور افزایش هماهنگی و هم افزایی مدیریت شهری در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در این دیدار گفت: شرایط ایجاب می کند برای بررسی وضعیت پروژه های شهرستان ، ایجاد تعامل بین دستگاهها و جلوگیری از موازی کاری جلساتی از این دست برگزار گردد و الحمدالله شرایط مهیا است تا با ظرفیتی که در شهرستان و منطقه و دستگاههای اجرایی وجود دارد اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به همشهریان را  سرعت بخشیم.

حمیدرضا مومنیان تصریح کرد: نقش کلیدی در مدیریت اجرا با شهرداری ها است و می توانیم با افزایش هماهنگی و تعامل های بین دستگاهی، هزینه ها را مدیریت نموده و بسیاری از هزینه هایی که در اثر عدم هماهنگی و موازی کاری بر مدیریت شهری و مردم تحمیل می گردد با تعامل و هماهنگی کاهش داده و نتایج مطلوب تری به دست آوریم.

وی تأکید کرد: تعامل و هماهنگی باعث می شود تا موانع ناشی از چالش های بودجه ای را با مدیریت هزینه برطرف نماییم.

شهردار کاشان نیز در این دیدار گفت: هرچه تعامل و هماهنگی بین دستگاههای شهرستان با هم و با مرکز استان و همچنین نهادهای متمرکز ملی بیشتر شود روند اجرایی پروژه ها به لحاظ کمیت و کیفیت بیشتر می گردد.

محمد ناظم رضوی افزود:  با توجه به جایگاه فرمانداری ویژه شهرستان که فرماندار بعنوان معاون استاندار محسوب می گردد ، ضروری است از این ظرفیت در جهت تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی اظهار داشت: نیازهای انباشته شده شهرستان و منطقه در طول سال های گذشته و ایجاد نیازهای جدید توسعه ای باعث می شود تا برای رسیدن به نقطه مطلوب، بیشتر تلاش کنیم و از اینرو نقش محوری فرمانداری ویژه کاشان در راستای افزایش تعاملات و هماهنگی های بیشتر حائز اهمیت است.

رضوی افزود: می توانیم با همدلی و همزبانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می باشد با کمک هم مشکلات را مرتفع نموده و رضایت خداوند و به تبع آن همشهریان را حاصل نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز