خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان:

2 حادثه انفجار منزل مسکونی و حریق کارخانه در روز اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۹۲

نجات چهار مصدوم درانفجار منزل مسکونی، و اطفاء حریق کارخانه صنعتی در جاده اردستان از حوادثی که آتش نشانان در روز اربعین حسینی امداد رسانی کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت : نجات چهار مصدوم  درانفجار منزل مسکونی، و اطفاء حریق کارخانه صنعتی در جاده اردستان از حوادثی که آتش نشانان در روز اربعین حسینی امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، روح الله فدایی  در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : چهار شهروند کاشانی که داخل منزل مسکونی گرفتار و مصدوم شده بودند، با تلاش  آتش نشانان نجات داده شدند.
 فدایی افزود: در پی تماس گرفته شده با سامانه 125 سازمان  مبنی بر  انفجار و حریق منزل مسکونی واقع در بلوار قطب راوندی _ کوچه تعاونی شیشه، در ساعت 00:28 چهار شنبه (11/9/94) ، 2دستگاه خودرو از تیم های اطفاء حریق و امدادونجات ایستگاه شماره 2 این سازمان سریعا به محل حادثه اعزام گردید.
وی  بیان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نسبت به نجات اشخاص گرفتار شده و اطفاء حریق اقدام نموده و آنان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
فدایی اضافه کرد که در همان روز با اعلام حریق کارخانه صنعتی واقع در جاده اردستان که درساعت 16:17 رخ داده بود، خودرو اطفائیه ایستگاه یک این سازمان سریعا در محل حاضر و با بررسی وتحقیق سریع وبموقع فرمانده عملیات به نوع مواد مشتعل شده که با آب واکنش میدهند، با تلاش موثرماموران آتش نشانی، موفق به مهارو اطفاء حریق گسترده و جلوگیری از وقوع خسارت سنگین تر به محل، تجهیزات و مواد اولیه موجود و نیز سوله های مجاور گردیدند. 
فدائی در ادامه گفت علت این دو حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی می باشد، وهمچنین ازکلیه متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعایت استانداردها، توصیه ها و ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی گرفته  و در اولین فرصت، وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز