خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کاشان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مرحله شهرستانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان  « دکتر مصطفی جوادی  مقدم » در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان کاشان با حضور 270 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به رشته‌های این جشنواره تصریح کرد: دهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در هفت رشته قرائت، حفظ،ترتیل ، اذان،تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.

جوادی بیان کرد: این مسابقات قرآنی در رشته های قرائت،حفظ،ترتیل و اذان مخصوص برداران و رشته‌های قرائت،حفظ،ترتیل مخصوص خواهران صبح روز جمعه هشتم آبان ماه از ساعت 8 صبح الی 13:30بعدازظهر در محل زیارت درب زنجیر واقع در خیابان محتشم  برگزار می گردد مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 15:30 الی 17:30بعدازظهر درزیارت درب زنجیر برگزار می گردد و برگزیدگان جهت رقابت با سایر برگزیدگان شهرستان‌های استان اصفهان معرفی می گردند.

جوادی خاطر نشان کرد:مسابقات مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان 29 آبان ماه به صورتی اینترنتی و یا به صورت کتبی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون فرهنگی و هنری مساجد و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شهرستان کاشان با دارا بودن 170  کانون فرهنگی و هنری مساجد سالانه پذیرای تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان در محل کانون بوده و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح این کانون‌ها اجرا می‌شود.

کد خبر : ۳۱۷۴۹۰