خبرگزاری کار ایران

ورزشکار نوش آبادی، در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۰۶

ورزشکار نوش آبادی که مدال نایب قهرمانی مسابقات پرورش اندام کشور را اسفند سال گذشته در شهر رشت به گردن آویخت، چهارم اردیبهشت در مسابقات انتخابی آسیایی تیم ملی شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل ،"سعید کاشفی نوش آبادی" که با عنوان تیم استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بود، در بخش انفرادی در وزن 70 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان  نایب قهرمان شد و پیمان بایمانی از استان خوزستان و حمید رضا کوچکزائی  از استان تهران به ترتیب رتبه های اول و سوم را به دست آوردند.

نایب قهرمان پرورش اندام کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: ورزشکاران شهرهای کوچک که به طور خصوصی مشغول ورزش و تمرین هستند، توان پرداخت هزینه بالای این ورزش را ندارند.

"سعید کاشفی نوش آبادی" افزود: شهرهای کوچک دارای استعداد و ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی است اما ورزشکاران این مناطق از نظر مالی و پشتیبانی وضعیت مناسبی ندارند و مشکلات این ورزشکاران بدون حمایت مسئولان استان حل نمی شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شهرهای کوچک، خودشان هزینه های تمرینشان را پرداخت می کنند و گاه برای تامین این هزینه ها به وام متوسل می شوند، از مسوولان به ویژه سازمان تربیت بدنی می خواهیم که برای رشد ورزش در این مناطق نگاه ویژه ای داشته باشند.

به گفته وی، مشکل اصلی ورزشکاران شهرهای کوچک مثل نوش آباد، نبود حمایت های مادی و مالی مسوولان و بخش خصوصی است در حالی که نیرو، تجربه  و جوانان مستعد در این مناطق فراوان است.

 کاشفی گفت: خواسته بزرگی ندارم فقط چنانچه مسوولان در شهرستان آران و بیدگل یا استان اصفهان، با پرداخت یک وام موافقت کنند، حاضرم با ایجاد یک باشگاه استعدادیابی ورزش پرورش اندام، در شناسایی استعدادهای پایه این ورزش انجام وظیفه کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز