خبرگزاری کار ایران

با حضوررئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران؛

۱۲ پروژه ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۰۹

پیش ازظهر امروز با حضورعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکاشان ۱۲پروژه ورزشی شهرداری این شهر افتتاح شد.

پیش ازظهر امروز با حضورعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس اداره ورزش وجوانان کاشان، شهردار واعضای شورای اسلامی شهرکاشان ۱۲ پروژه ورزشی شهرداری این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران بهره‌برداری از چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال و کلنگ زنی ۸ زمین پروژه ورزشی در شهرداری کاشان انجام شد.

بهره برداری لز زمین‌های چمن مصنوعی شهرک ۲۲ بهمن، پارک آیت الله مدنی، پارک لاله و پارک جوان از جمله پروژه های ورزشی شهرداری کاشان می باشد که امروز با حضور علی کفاشیان به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران کلنگ هشت زمین ورزشی در منطقه های فین، حسن آباد، لتحر، خیابان امام خمینی(ره)، فرهنگسرای مهر، راوند، خزاق، طاهر آباد کاشان نیز به زمین زده شد

شایان ذکراست که پروژه‌های ورزشی ذکره شده با تلاش و همکاری مسئول امور رفاه، ورزش و تفریحات سالم شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان عملیاتی و برنامه ریزی شده است.

درحال حاضر شهرداری کاشان دارای چهار سالن ورزشی سرپوشیده و یک استخر سرپوشیده می باشد که سهم بسزایی در پر نمودن اوقات فراغت شهروندان داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز