خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

بسیاری از مولفه‌های لازم را برای استان شدن کاشان داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۷۵

بحثاستان شدن کاشان، تسهیلات برای سرمایه‌گذاران، رفع مشکل آب کاشان، رفع موانع تولید، تسریع دراجرای جاده آران و بیدگل قم به گرمسار و دادن نمایندگی مستقل از مهم‌ترین درخواست‌های مردم و مسئولین از وزیر اطلاعات در سفر به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: بحثاستان شدن کاشان، تسهیلات برای سرمایه گذاران، رفع مشکل آب کاشان، رفع موانع تولید، تسریع دراجرای جاده آران و بیدگل قم به گرمسار و دادن نمایندگی مستقل از مهم‌ترین درخواست‌های مردم و مسئولین از وزیر اطلاعات در سفر به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بود.

«عباسعلی منصوری آرانی»، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان سفر وزیر اطلاعات به شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را موفقیت آمیز دانست و گفت: دراین سفر، اهدافی را تعقیب می‌کردیم که مردم با مسئولین خودشان روبرو شوند و گفتگو کنند و درعین حال مسئولین از گرقتاری‌های مردم و ظرفیت‌ها موجود در نقاط مختلف این دو شهرستان اطلاع پیدا کنند.

وی نفس سفر را که دولت به یک استانی سفر می‌کند و با مشکلات و گرفتاری‌های مردم شهرستانهای مختلف آشنا می‌شود و در عین حال راه حلهایی هم برای رفع مشکلات مردم ارائه می‌دهند، مثبت ارزیابی کرد و گقت: زمانی که وزیر محترم اطلاعات به نمایندگی از دولت به شهرستاهای کاشان و آران و بیدگل سفر کرد سعی کردیم مشکلات مردم این شهرستان‌ها را برای وزیر بازگو کنیم.

وی از انجام ملاقات‌های متعدد وزیر اطلاعات در این شهرستان‌ها با مردم، مسئولین ادارات و صاحبان صنایع که از قبل پیش‌بینی شده بود، خبر داد و گفت: به حمدالله هرکدام این ملاقات‌ها نوید بخش دستارودهای خوبی بود که امیدواریم این ملاقات‌ها توانسته باشد اثرات خاص خودش را داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب و فرمانداران محترم دو شهرستان به تناسب مشکلات موحود در این شهرستان‌ها نامه‌های متعددی را جهت مطرح کردن در هیئت دولت به وزیر اطلاعات ارائه کردیم تا ضمن لحاظ کردن مشکلات ما به رغم مشکلات اقتصادی که دولت با آن روبروست حتی المکان آن مشکلات مرتفع شود.

وی بحثاستان شدن کاشان، تسهیلات برای سرمایه گذاران، رفع مشکل آب کاشان، رفع موانع تولید، تسریع دراجرای جاده آران و بیدگل قم به گرمسار و دادن نمایندگی مستقل را از مهم‌ترین درخواست‌های مردم و مسئولین از وزیر اطلاعات در سفر به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد و گفت: امیدواریم درجلساتی که درتهران خواهیم داشت بتوانیم با پیگیری‌های لازم نسبت به رفع این مشکلات موفق باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل استان شدن کاشان را یک پروسه پیچیده‌ای که باید دولتمردان حل کنند دانست و گفت: بسیاری از مولفه‌هایی که برای استان شدن لازم است در کاشان داریم ولیکن باید ابتدا وزارت کشور و بعد هیئت دولت به یک جمع بندی برسند و بعد به صحن مجلس ارائه دهند.

وی با بیان اینکه وزیر اطلاعات در سفر به کاشان به عنوان یک عضو هیئت دولت با استان شدن کاشان موافق بود، گفت: آمدن وزیر اطلاعات به کاشان، نافی سفر مستقل روحانی به کاشان نیست، لذا طی درخواست‌هایی که داشتیم به تناسب شهر افتخار آمیز کاشان، خواستار سفر مستقل هیئت دولت به شهرستان کاشان بودیم و هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز