خبرگزاری کار ایران

۱۷ بهمن ماه:

سوت مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در کاشان زده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۴۴

سوت چهارمین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه، ۱۷ بهمن ماه، در کاشان زده شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: سوت اول این دوره از مسابقات بین دو تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج شهرکرد زده شد که با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ ثامن الحجج سبزوار پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، وی اظهار داشت: جمشید جعفریان، سرپرست، و اردشیر جان نثار، مربی تیم هندبال ثامن الحج شهرکرد، و حمید ربانی کیا، سرپرست، و محمد فریور، مربی تیم هندبال ثامن الحج سبزوار را بر عهده داشتند.

به گفته وی، مهدی اکبری به عنوان مسوول کمیته مسابقات فدراسیون و حسین رونق، نماینده فدراسیون در این مسابقات حضور دارند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: داوری این دوره از مسابقات را محمد نیکویه، مهدی یاری، اسلام مقصودی، داود ملک پور، عبدالله ساجدی، احمدرضا محمودی، محمد علی قاسمی و اردشیر مستاجران بر عهده خواهند داشت.

نادعلی اذعان داشت: در چهارمین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور که از ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه به میزبانی کاشان برگزار می شود، تیم های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج شهرکرد، هندبال فیروزآباد فارس و شرکت پالایش نفت آبادان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حضور بانوان در مسابقات کشوری برای نخستین بار تحسین برانگیز و قابل تقدیر بود.

بعد از نخستین بازی بین دو تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج شهرکرد با حضور حمیدرضا مومنیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولین شهرستان، با مرشد خوانی احسان گلچین و طنین انداز کردن صدای ضرب ایشان، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در سالن ورزشی رضوی کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز