خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان در گفتگو یا ایلنا خبر داد؛

افتتاح ۹ پروژه آبرسانی و فاضلاب شهری با اعتبار۴۳ میلیارد تومان درکاشان و آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۸۷

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان ازبهره برداری از ۹ پروژه آبرسانی و فاضلاب شهری با اعتبار۴۳ میلیارد تومان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران درشهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان از بهره برداری از ۹ پروژه آبرسانی و فاضلاب شهری با اعتبار۴۳ میلیارد تومان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

«مهندس محمد رضا اسدی»، مدیرعامل شرکت آبفا کاشان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: از این تعداد، ۲ پروژه آبرسانی در شهرستان آران و بیدگل و ۷ پروژه فاضلاب شهری و آبرسانی در شهرستان کاشان درایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی اعتبارات تخصیص یافته برای این تعداد پروژه در مقایسه با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان را بی نظیر دانست و یادآوری کرد: بهره برداری ازخطوط اصلی فاضلاب شهری کاشان به طول ۲۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد تومان از عمده ترین پروژ های آب وفاضلاب شهری کاشان است که درایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

اسدی آبرسانی به شهر برزک از طریق خط انتقال چشمه ویشنگ به طول ۶ و نیم کیلومتردر یک ذوره زمانی کوتاه چهارماهه در سه شیفت کاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان را از دیگر پروژه‌ های قابل بهره برداری در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و اظهارداشت: آبرسانی به جوشقان قالی با حقر یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال و ساخت محزن ذخیره با اعتبار ۹۱۰ میلیون تومان و آبرسانی به کاشان شامل حفر و تجهیز دوجلقه چاه، اجرای خط انتقال با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و آبرسانی به شهر کامو و چوگان با اجرای ۱۲۰۰ متر خط انتقال با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان و ساختمان اداری راوند با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان از دیگر پروژهایی است که در دهه فجردرکاشان به بهره برداری می رسد.

اسدی تصریح کرد: بهره برداری از حفر یک حلقه چاه با اعتبار۱۷۰ میلیون تومان و احداثساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب آران و بیدگل با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب کاشان درایام الله دهه فجر درآران و بیدگل با حضور مسئولین محلی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان ضمن تشکر و قدردانی ازپیگیری های فیروزی و منصوری نمایندگان مردم شهرستانهای نطنز، بادرود، قمصر و کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب شهری گفت: حقیقتا کمک‌های منصوری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در جذب اعتبارات خط انتقال چشمه ویشنگ برزک و فیروزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصردر آبرسانی چوگان و کامو موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان خاطرنشان کرد: بهره برداری از تاسیسات و خطوط اصلی فاضلاب شهری کاشان به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به استان اصفهان با حضور نماینده عالی رئیس جمهور در کاشان به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز