خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل

تقدیر از افراد موفق سواد آموز موجب ترویج فرهنگ سواد آموزی در جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۶۵

تقدیر و تجلیل از افراد موفق سواد اموز موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ سواد آموزی در بین جامعه بی‌سواد می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل گفت: تقدیر و تجلیل از افراد موفق سواد اموز موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ سواد آموزی در بین جامعه بی‌سواد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «ابوالفضل معینی‌نژاد» در جلسه ستاد راهبردی نهضت سواد آموزی آران و بیدگل که در محل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد بااشاره به اهیمت سواد آموزی افراد جامعه افزود: سواد اموزی افراد هر جامعه نشان از توسعه و پیشرفت ان جامعه است.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های و ارگان‌های دولتی شهرستان موظف هستند آموزش و پرورش را در امر مهم سواد اموزی یار کنند تا در پایان برنامه پنج توسعه جشن باسوادی کامل را برگزار کنیم.

مدیریت آموزش و پرورش اران و بیدگل نیز در این جلسه نامگذاری روز نهضت سواد آموزی در سالروز تشکیل آن به فرمان رهبر بزرگ انقلاب اسلامی یادآور تدبیر و آینده نگری امام خمینی و مجاهدت‌ها و تلاش‌های سواد آموزانی است که با دانش و تلاش‌های خستگی ناپذیر خود، در مسیر ارزشمند مبارزه با جهل و بی‌سوادی گام برداشتند.

محمد معدندار افزود: سوادآموزان و آموزندگان دانش، انسان‌هایی بزرگ هستند که با سلاح دانش و علم و ایمان و بردباری به نبرد و پیکار با بی‌سوادی و جهل می‌پردازند و به فرمودهٔ ایزدمنان در راه حق جهاد می‌کنند و نزد پروردگار بی‌همتا دارای مقامی رفیع و والا هستند.

وی اظهار کرد: برای ریشه کن کردن بی‌سوادی و کم سوادی در جامعه نیاز به یک همت و مدیریت جهادی است که این کار از نشانه‌ها و شایستگی‌های بارز جوانان کویری آران و بیدگل است

در ادامه این جلسه همچنین کار‌شناس مسوول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل گفت: هم اکنون ۱۳۵ نفر تحت اموزش کلاس‌های دوره انتقال و آموزش عمومی نهضت سواد آموزی شهرستان هستند.

طاهره غفورزاده افزود: این تعداد افراد در ۱۰ کلاس انتقال و ۳۵ کلاس فرد به فرد توسط ۱۶ آموزشیار نهضت سواد اموزی شهرستان تحت آموزش سواد آموزی قرار گرفته‌اند.

وی با شاره به اینکه بیشترین تعداد سواد اموزان و اموزشیاران را بانوان تشکیل می‌دهند اظهار کرد: تمام فعالیت‌های سه سال اخیر نهضت سواد آموزی شهرستان با همکاری کانون فرهنگی بانوان شهرستان تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز