خبرگزاری کار ایران

پرداخت حدود سه میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۳۴

این صندوق دو میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۱۱۲ هزار ریال از سال گذشته تاکنون وام به دانشجویان پرداخت کرده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان گفت: این صندوق دو میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۱۱۲ هزار ریال از سال گذشته تاکنون وام به دانشجویان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد موتمن در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: دو میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال از این تسهیلات در سال گذشته و ۶۹۷ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال تا آبان ماه امسال وام به دانشجویان داده شده است.

وی افزود: این میزان وام به یک هزار و ۱۲۳ دانشجو در قالب وام‌های قرض الحسنه، ازدواج، شاهد و ایثارگر و شرافتی و کمک هزینه خوابگاه و تغذیه ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال حدود ۵۷۸ میلیون ریال وام قرض الحسنه، ۹۸ میلیون ریال ازدواج، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وام شاهد و ایثارگر و ۹ میلیون ریال در قالب وام شرافتی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.

موتمن اظهار داشت: طبق تصویب هیات مدیره وام کمک هزینه خوابگاه، وام کمک هزینه تغذیه و وام کمک هزینه موارد خاص علمی به انواع وام‌های قبلی افزوده شده که به دانشجویان پرداخت می‌شود.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان افزود: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال وام کمک هزینه خوابگاه و ۶۵ میلیون ریال وام کمک هزینه تغذیه به دانشجویان پرداخت شده است.

مؤتمن ابراز امیدواری کرد: همانند سال‌های گذشته این صندوق بتواند از کمک‌های خیرین(اعم از دانشجویان و خانواده آن‌ها، همکاران دانشگاه، اعضای هیات علمی و سایر افراد) برای افزایش خدمات خود به دانشجویان نیازمند بهره‌مند شود باشد که خدواند منان تمام آن‌ها را در جرگه قدردهندگان باریتعالی قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز