خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان؛

روزانه ۱۴ میلیون تومان، بابت حمل زباله در کاشان هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۱۹

بابت جمع آوری تا محل دفن روزانه ۱۸۰ تن زباله در کاشان، ۱۵ میلیون تومان هزینه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: بابت جمع آوری تا محل دفن روزانه ۱۸۰ تن زباله در کاشان، ۱۵ میلیون تومان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد حسین واحدیان»، معاون خدمات شهری شهرداری کاشان، پیش از ظهر یک شنبه، هجدهم آبان، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان در سالن کنفرانس این شهرداری برگزارشده بود با تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده درحوزه خدمات شهری شهرداری کاشان طی یک سال گذشته گقت: روزانه بالغ بر ۱۸۰ تن زباله از سطح شهر، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی شهری کاشان جمع آوری وبه محل دفن انتقال داده می‌شود.

واحدیان با اشاره به اینکه در خصوص پسماند و خنثی سازی زباله‌های بیمارستان‌های کاشان هیچ گونه مشکلی نداریم، گفت: کلیه زباله‌های بیمارستان‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط دستگاه بازیافت بی‌اثر می‌شوند و توسط شهرداری به محل دفن انتقال پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، جمع آوری زباله‌های شهری کاشان ساماندهی خواهد شد، تصریح کرد: درحال حاضر ۳۴۰ نفرکار جمع آوری، حمل زباله و نظافت شهرکاشان را به عهده دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان، ضمن انتقاد شدید از عدم همکاری کلیه مطب‌های پزشکان کاشان در خصوص عدم همکاری دربازیافت وخنثی سازی زباله‌های خود گفت: با توجه به اینکه خریداری دستگاه بازیافت، جهت خنثی سازی و انعقاد جداگانه قرارداد با شهرداری نسبت به تفکیک وانتقال زباله‌های آن‌ها به محل دفن به عنوان دوراهکار اصلی به صاحبان مطب‌های پزشکی کاشان پیشنهاد شده متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی همچنین رفع سد معبر با هماهنگی اصناف، بهداشت و راهنمایی ورانندگی را از مهم‌ترین اقدامات چند ماه گذشته شهرداری کاشان عنوان کرد و گفت: شهرداری کاشان به منظور کمک به فروشندگان کم بضاعت طراحی و ایجاد یازارهای روز وشبانه را در حاشیه بلوار ساحلی و جنب شهربازی در دستور کار قرار داده است.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز