خبرگزاری کار ایران

در آخرین شب جشنواره تئاتر مهر کاشان:

نفرات برگزیده تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۶۶

در یازدهمین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با معرفی نفرات برگزیده چراغ جشنواره دهم خاموش شد.

در یازدهمین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با معرفی نفرات برگزیده چراغ جشنواره دهم خاموش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با حضورمحمود عزیزی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینما، محمود فرهنگ مدیر کانون نمایش های دینی کشور، مسلم قاسمی نویسنده و کارگردان برجسته کشوری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، هنرمندان و خانواد های آنها در تالار فرهنگ کاشان به کار خود پایان داد.

این جشنواره که از ۱۴ مهرماه آغاز به کار کرده بود با اعلام معرفی برگزیدگان از سوی هیئت داوران جشنواره و اهدای جوایز به منتخبان به کار خود خاتمه داد.

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران هیچ گروهی را شایسته انتخاب ندانست و تنها از طراحان صحنه نمایش‌های «شبی در حریم زنانه» و «واپسین رقص برگ با باد» از اراک و «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان تقدیر شد.

هیئت داوران در بخش بهترین موسیقی ضمن تقدیر از سازندگان موسیقی نمایش‌های «شانس» و «من و کوزه» حائز بهترین موسیقی را شامل تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محمد نادری برای نمایش «رود زنده می‌زاید» و حمید هوشیاری برای نمایش «مرگ ناصری» هر دو از شهر اصفهان تقدیم کرد.

در طراحی لباس و طراحی نور هیچ گروهی از منظر هیئت داوران شایسته انتخاب شناخته نشد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی جایزه سوم شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی به طور مشترک به سید محمد محمدی برای نمایشنامه «شبی در این حریم زنانه» از شهرستان اراک و کاوه مهدوی برای نمایشنامه «شانس» از شهر تهران اهدا شد.

جایزه رتبه دوم جشنواره سراسری تئاتر مهر در بخش نمایشنامه‌نویسی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احسان جانمی برای نمایشنامه «دوران خوش بازنشستگی» از شهر اصفهان رسید.

بهترین نمایشنامه از منظر هیئت داوران جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به امیر زاوش و سینا دلشادی خالقان متن نمایشی «واپسین رقص برگ با باد» از شهر اراک تعلق گرفت.

در بخش بازیگری زن نیز مینا غفارپور برای بازی در نمایش «شبی در این حریم زنانه» از اراک و شمیلا تابش برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان حائز رتبه سوم مشترک و جایزه نقدی و دیپلم افتخار شدند.

هیئت داوران رتبه دوم بخش بازیگری زن را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خاطره مسلمی برای بازی در نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک اهدا کرد.

جایزه رتبه نخست جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مائده وحید برای بازی در نمایش «دورا ن خوش بازنشستگی» از اصفهان اختصاص یافت.

هیئت داوران در بخش بهترین بازیگر مرد رتبه سوم مشترک، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نام محمد نگراوی برای بازی در نمایش «یه پر سفید سفید» از اهواز، ایوان نظیفی برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان و فرامرز قلیچ‌خانی برای بازی در نمایش «شانس» از تهران ثبت کرد.

جایزه رتبه دوم بازیگری شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای بازی در نمایش «حاجت» از بروجرد اهدا شد.

هیئت داوران جایزه برگزیده و رتبه نخست بهترین بازیگر مرد شامل تندیس جشنواره، پاداش نقدی و دیپلم افتخار به سعید حران‌اف برای بازی در نمایش «رقص برگ با باد» از اراک تقدیم کرد.

در بخش کارگردانی هیئت داوران جایزه رتبه سوم کارگردانی شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی را به طور مشترک به کاوه مهدوی برای کارگردانی نمایش «شانس» و سید محمد محمدی برای کارگردانی نمایش «شبی در این حریم زنانه» هر دو از اراک اهدا کرد.

هیئت داوران جایزه رتبه دوم این بخش را شامل دیپلم افتخار و هزینه نقدی به طور مشترک به مهناز نوری برای کارگردانی نمایش «رود زنده می‌زاید» از اصفهان و بهمن پارسا آرا برای کارگردانی نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک اعطا کرد.

هیئت داوران هیچ گروهی را شایسته دریافت رتبه نخست بخش کارگردانی ندانست.

رونمایی از تمبر جشنواره سراسری تئاترمهر کاشان، اجرای نمایش آقاحسین و تجلیل از خانواده هنرمند تازه گذشته عباس محسنی از برنامه های اختتامیه این جشنواره در تالار فرهنگ بود.

شایان ذکر است: دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از ۱۴ تا ۲۴ مهرماه در سه بخش اجرای خیابانی، نمایش صحنه ای و بخش ویژه در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز