خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر برزک در گفتگو با ایلنا؛

تعطیلی تنها شعبه بانک ملی دربرزک، موجب نارضایتی مردم این شهر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۷۶

تعطیلی تنها شبعه بانک ملی پس از ۲۰ سال فعالیت در شهر برزک، ضمن اینکه در مبادلات اقتصادی این شهر خلل ایجاد کرده، موجب نارضایتی و نگرانی عموم مردم این شهر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک گفت: تعطیلی تنها شبعه بانک ملی پس از ۲۰ سال فعالیت در شهر برزک، ضمن اینکه در مبادلات اقتصادی این شهر خلل ایجاد کرده، موجب نارضایتی و نگرانی عموم مردم این شهر شده است.

«سید محمد رضا مصطفوی»، رئیس شورای اسلامی شهر برزک، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با انتقاد شدید نسبت به تعطیلی و تبدیل شدن تنها شعبه بانک ملی به باجه پس از ۲۰ سال فعالیت در این شهر گفت: با توجه به اینکه در بخش برزک بیش از ده کارخانه صنعتی و ۱۵۰ کارگاه سنتی گلابگیری و عرقیجات گیاهی فعالیت می‌کنند وجود این شعبه بانک در این شهر ضروری بود.

وی با انتقاد از تبدیل شدن تنها شعبه این بانک به باجه آن هم بدون اطلاع مردم و شهروندان این شهر گفت: مردم و شهروندان برزکی از مسئولین بانک ملی در شهرستان کاشان توقع داشتند قبل از چنین اقدامی آن‌ها را در جریان قرار می‌دادند.

«مرتضی والی‌زاده»، شهردار برزک نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن انتقاد نسبت به تعطیلی شعبه بانک ملی در این شهر گفت: همانطور که سیاست دولت تدبیر و امید در راستای حمایت و تسهیل در خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچکی که فاقد سیستم خدمات الکترونیک هستند می‌باشد، تعطیلی این بانک آن هم بدون اطلاع مردم و مسئولین شهر برزک کاری پسندیده نبوده و موجب نارضایتی عموم شده است.

وی تصریح کرد: چون بخش برزک تا شعاع ۵۰ الی ۸۰ کیلومتری را باید خدمات رسانی کند تعطیلی این بانک در شهر برزک موجب اخلال در امور اقتصادی و تجاری مردم این بخش شده است.

شهردار برزک ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های عباسعلی منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این مشکل گفت: همانطور که مسوولان بانک ملی در شهرستان کاشان به حدنصاب نرسیدن سرمایه و کمبود نیرو در این بانک را موجب تبدیل شدن آن به باجه عنوان کرده‌اند، امیدواریم مسئولان بانک ملی در سطح شهرستان کاشان و استان اصفهان جهت سهولت در مراوادات اقتصادی واحدهای صنعتی و سنتی گلابگیری بخش یرزک نسبت به رفع این مشکل هرچه زود‌تر اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز