خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان؛

انجمن‌های اولیا و مربیان، بازوی توانمند نظام آموزشی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۵۹

انجمن‌های اولیا و مربیان، بازوی توانمند و مشاور خیرخواه نظام آموزشی هستند که باید جایگاه واقعی آنها تبیین و تعریف شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: انجمن‌های اولیا و مربیان، بازوی توانمند و مشاور خیرخواه نظام آموزشی هستند که باید جایگاه واقعی آن‌ها تبیین و تعریف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در آیین انتخابات انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان «سوده» قمصر افزود: انجمن اولیا و مربیان دارای ۱۶ هدف مشخص است که از جمله آن‌ها مشارکت فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیا، هماهنگی تربیتی و آموزشی خانه ومدرسه، جلب همکاری اولیای جهت ارتقای کیفیت نظام آموزشی است.

به گفته وی، تهیه برنامه بهداشتی و پزشکی با مشاورهٔ افراد آگاه، خدمات فوق برنامه و مشارکت با شورای معلمان در برگزاری کلاسهای فوق برنامه از دیگر اهداف این انجمن است که توجهی به آن نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد اتاق فکر در مدارس یکی از طرح‌هایی است که می‌توان در مدارس ایجاد کرد تا والدین با حضور در آن از نزدیک با مشکلات و مسائل مدرسه آشنا شوند و با همفکری مدیر و معلمان مدرسه در رفع آن تلاش کنند.

وی تاکید کرد: این نهاد می‌تواند در مواقع بحرانی آموزش و پرورش نقش موثری را ایفا کند اما فقط محدود به جلب مشارکت اولیای دانش آموزان، برای کمک‌های مادی و مالی شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس کاشان از جمله نهادهای موفق در کشور هستند که در ارزیابی عملکرد سال قبل، هفت مدرسه علوی، شهدای مخملبافی یک، فردوسی، شاهرودیان، ۱۲ فروردین، مجلسی و امام صادق علیه السلام به عنوان رتبه‌های بر‌تر کشور معرفی شده‌اند.

خدمتی افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس طالبیان، شهدای کرک، هنر دار، انصار الحسین، معلولان باغچه‌بان، استثنایی معارفی، ‌پور محمدیان، جامعه القران، آسیه یک، مجتمع ایثارگران حضرت زینب شهرستان کاشان نیز رتبه‌های بر‌تر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان را به دست آورده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز