خبرگزاری کار ایران

در سومین شب جشنواره:

نمایش " بیف استراگانف " در کاشان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۵۶

سومین شب دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با نمایش " بیف استراگانف " برگزار شد.

سومین شب دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با نمایش «بیف استراگانف» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: فرهنگ شهروندی و انعکاس منفی تهاجم فرهنگی از موضوعاتی است که دراجرای نمایش‌های این جشنواره بیشتر انعکاس داده می‌شود.

مهدی نادعلی گفت: نمایش «بیف استراگانف» به کارگردانی حسن عظیمی تبریزی، نویسندگی پژمان شاهوردی و بازی یونس ظریف و حسن عظیمی تبریزی در میدان ۱۵ خرداد، کمال الملک، مسکن مهر و بوستان کتاب اجرا شد.

وی، تاثیرات شبکه‌های ماهواره‌ای در زندگی شهروندی و آثاری که برجا می‌گذارد را از موضوعات نمایش «بیف استراگانف» عنوان کرد.

نمایش «بیف استراگانف» داستان زری خانم و آقا مراد است که زری خانم شوهرش را مجبور به فروختن الاغ خود و خرید ماهواره می‌کند و در ‌‌نهایت رفتن به تهران و مشکلات اقتصادی، اخلاقی و فرهنگ شهروندی می‌شود.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، از اجرای نمایش‌های «زندگی قلکی» به کارگردانی کژال راست بین از مریوان و «جدایی شیرین از فرهاد» به کارگردانی احسان فلاحیان از کرج خبر داد.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای، ویژه و برگزاری کلاس‌های آموزشی تا ۲۴ مهر ماه در کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز