خبرگزاری کار ایران

شهریور ماه:

مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۹۲

مهلت ارسال آثار هنرمندان به دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر، ۱۰ شهریور ماه به پایان رسید.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان گفت: مهلت ارسال آثار هنرمندان به دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر، ۱۰ شهریور ماه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از زمان اعلام آثار به دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، حدود ۳۰۰ متن ارسال و تاکنون ۵۰ متن بازبینی شده که در اولویت شرکت در جشنواره قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برخی از متن‌های بازبینی شده که در شهرهای اطراف و نزدیک به کاشان است کمیته فنی با حضور در محل شهرهای مود نظر نمایش منتخب را از لحاظ کیفیت و فنی، داوری می‌کنند.

به گفته وی، دیگر آثار نیز که بصورت لوح فشرده ارسال می‌شود مورد باز بینی مجدد قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نیز، از روشن شدن چراغ این جشنواره با اجرای نمایش‌های خیابانی خبر داد.

امیر سعید نبی اظهار داشت: دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با نمایش‌های خیابانی، صحنه‌ای، نمایش‌های ویژه و بخش مسابقات در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای نمایش‌های ویژه در تالار فرهنگ و کانون جوانه‌ها، نمایش‌های خیابانی در نقاط پرتردد و مکان‌های مختلف سطح شهر و بخش مسابقه و صحنه‌ای نیز در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی، علاقمندان و شهروندان می‌توانند جهت حضور در ویژه برنامه‌های این جشنواره به کیوسک‌های اطلاع رسانی در سطح شهر مراجعه کنند.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان گفت: آثار از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، رشت، کردستان، قرچک، سمیرم، سقز، مسجد سلیمان، شهرضا، شاهین شهر، آبادان، ایلام، فارس، مریوان، البرز، خوزستان، لاهیجان، لرستان، نجف آباد، تبریز، ارومیه، ساری و نیشابور به دبیرخانه ارسال شده است.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان از ۱۴ تا ۲۴ مهرماه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز